Strony

wtorek, 19 stycznia 2021

60 polskich filmów czeka na premierę w 2021 roku


Kina pozostają zamknięte, ale ten stan nie będzie trwał wiecznie. I wtedy… Polskie kina czeka oblężenie filmowych propozycji. W ściągnięciu widzów do kin szczególną rolę odegrają rodzime produkcje, a takich już dziś zapowiadanych jest mnóstwo. Zbudowanie sensownego kalendarza premier kinowych i niedopuszczenie do natłoku polskich filmów w tym samym czasie, to spore wyzwanie dla rynku i jego liderów. Oto przegląd filmów, które mogą się pojawić w kinach w nadchodzącym roku.

Kina oficjalnie pozostają zamknięte do 31 stycznia 2021 roku, ale czy po tym terminie będzie zgoda na ich uruchomienie? Podobno obostrzenia będą nieco łagodzone, ale nie wiadomo, jak potraktowany zostanie sektor kultury, rozrywki i spędzania wolnego czasu. Te dziedziny są spychane na margines problemu z Covid-19, więc na początek otwarte zostaną centra handlowe, potem może restauracje i hotele (przedsiębiorcy ci nie czekają na zgodę i przejmują inicjatywę). Oficjalnych decyzji nie ma.

Początek sezonu był dla polskich kin corocznie bardzo dochodowy, ale tegoroczna zima wydaje się już stracona. Szkoda przede wszystkim Walentynek, które były szczególnie zyskowne dla kin. Zgoda na otwarcie kin 1 lutego, może nieco poprawić sytuację, w blokach startowych czeka kilka filmów rokujących na sukces. Z tym, że o szansie na otwarcie kin w najbliższych dniach, nikt dziś nie wspomina. Moim zdaniem na szersze ich otwarcie trzeba poczekać do marca, kwietnia, a może i do maja.

W 2021 roku na pokazanie wszystkich polskich filmów będzie więc stosunkowo niewiele czasu, a w kolejce do kin czeka ponad 60 produkcji. Różnych! Są na tej liście „pewniaki”, ale duża część polskich produkcji może mieć problem z dotarciem do widzów. I jak to zazwyczaj bywa, w natłoku propozycji ucierpią produkcje wartościowe, autorskie, odważne i nie nastawione na spektakularny kasowy sukces. Kina będą chciały szybko odrobić straty po długim zamknięciu, a w tym pomóc mogą im głównie duże i popularne filmy o nośnej tematyce i podparte znanymi nazwiskami. Jeśli wszystkie kina będą grały tylko takie propozycje, wtedy spory kłopot spotkać może producentów i dystrybutorów tytułów mniejszych, mniej nośnych. Już teraz wiele z nich ma problemy z pozyskaniem dystrybutora, zwróceniem na siebie uwagi, a są to (lub zapowiadają się) filmy bardzo ciekawe.

Bodźcem do grania polskich filmów ma być specjalny program wsparcia kin przygotowany przez Polski Instytut Sztuki Filmowej. Kina, które postawią na polskie filmy, mogą liczyć na dofinansowania. Podobnie sprawa ma się z dystrybutorami i producentami, którzy udostępnią swoje propozycje, ale ci z atrakcyjnymi tytułami czekają przede wszystkim na sensowną odbudowę kinowej widowni. Niestety, dziś trudno przewidzieć, czy i kiedy przed duże ekrany powróci publiczność, na ile serwisy streamingowe odciągnęły widzów od dużego kinowego ekranu. Dodatkowo, gdy przyjdzie ciepła wiosna widzowie mogą odwrócić się od kin, bo znacznie chętniej będą korzystać z wyjazdów i propozycji na świeżym powietrzu. To skomplikuje i tak już skomplikowany problem polskich kin i filmów w 2021 roku.

Przeglądając bazy danych bez większych problemów doliczyłem się ponad 60 tytułów, które w tym roku są lub będą gotowe do pokazywania. Trzeba liczyć się z tym, że kilka z nich zostanie przeniesionych na 2022 rok, ale większość stanie przed perspektywą zmierzenia się z widzem jeszcze w tym roku. Niestety nie dla wszystkich będzie miejsce w obleganych repertuarowo kinach, kilka lub kilkanaście tytułów trafi bezpośrednio na VOD.

Filmy, do których dotarłem podzieliłem na kilka grup. Są tutaj propozycje, które skazane są na sukces lub mogą widzów skusić wielkimi nazwiskami, tematyką, stroną techniczną. Są i takie, które mogą sprawić niespodzianki, pojawią się też przedstawiciele kina historycznego, z nadzieją powrotu do kin młodzieży szkolnej i grup zorganizowanych. Duża część filmów ma jednak charakter autorski i artystyczny i tym propozycjom będzie najtrudniej przebić się w kinach, gdzie dodatkowo spora będzie przecież reprezentacja kinematografii zagranicznych.

To będzie trudny rok dla polskiego kina, ale też dla kinematografii całego świata. Nachodzi mnie taka myśl, że rodzime produkcje mogą stać się fundamentem odbudowy naszego rynku. Bardzo na to liczę, interesujących propozycji filmowych będzie mnóstwo. Oto ich przegląd*:

 

1. Wydarzenia

 

BO WE MNIE JEST SEKS reż. Katarzyna Klimkiewicz

Kalina Jędrusik, czyli polska Marylin Monroe – te dwa nazwiska zestawiano ze sobą nie bez powodu. Skandale obyczajowe, elektryzujący seksapil, kultowe anegdoty.

 

BROAD PEAK reż. Leszek Dawid

Oparta na prawdziwych wydarzeniach, dramatyczna historia Macieja Berbeki – legendarnego polskiego himalaisty, który pragnął zdobyć szczyt jednej z najniebezpieczniejszych gór świata.

 

GIEREK reż. Michał Węgrzyn

Akcja filmu obejmie lata od 1970 do 1982, czyli okres, kiedy Edward Gierek był pierwszym sekretarzem KC PZPR, a potem został od władzy odsunięty.

Wstępna data premiery: 15 października.

 

GŁUPCY reż. Tomasz Wasilewski

Historia Marleny, która decyduje się zabrać sparaliżowanego syna z hospicjum pod swój dach. Wraz z jego pojawieniem się w domu na jaw zaczynają wychodzić skrywane rodzinne tajemnice…

 

INNI LUDZIE reż. Aleksandra Terpińska

Film na podstawie powieści Doroty Masłowskiej to niezwykły dramat filmowy opowiadający o losach Polaków, ich relacjach miłosno-erotycznych oraz codziennym życiu.

 

JOHNNY (znany też jako NA PEŁNEJ PETARDZIE - HISTORIA KS. JANA KACZKOWSKIEGO) reż. Krzysztof Rzączyński

Jak deklarowali swego czasu twórcy: „postać Jana Kaczkowskiego to filmowa petarda w czystym wydaniu. Bohater kompletny i skomplikowany. Idealista z dobrym sercem, choć niepozbawiony wad”.

Wstępna data premiery: 16 kwietnia.

 

MAGNEZJA reż. Maciej Bochniak

Pogranicze polsko-sowieckie, przełom lat 20. i 30. XX wieku. Po śmierci szefa gangu i głowy rodziny, władza nad przestępczym klanem Lewenfiszów przechodzi w ręce jego córki – Róży.

 

NAJMRO. KOCHA, KRADNIE, SZANUJE reż. Mateusz Rakowicz

Film inspirowany jest prawdziwymi wydarzeniami z życia Zdzisława Najmrodzkiego, który ośmieszał władze wymykając się 29 razy organom ścigania.

Wstępna data premiery: 17 września.

 

WESELE 2 reż. Wojtek Smarzowski

Nazwisko reżysera to marka i magnes dla widzów. Nowy film opowiadać ma o relacjach polsko-żydowskich.

Wstępna data premiery: 24 września.

 

ZUPA NIC reż. Kinga Dębska

Będzie to prequel bardzo cenionego filmu tej autorki zatytułowanego „Moje córki krowy”.

Wstępna data premiery: 5 marca.

 

ŻEBY NIE BYŁO ŚLADÓW reż. Jan P. Matuszyński

Historia rozgrywająca się wokół pobicia i śmierci Grzegorza Przemyka w 1983 roku.

Wstępna data premiery: 8 października.

 

2. Mistrzowie / Kino festiwalowe

 

BRIGITTE BARDOT CUDOWNA reż. Lech Majewski

Jest połowa XX wieku w Polsce Ludowej. Główny bohater, Adam, mieszka z matką, którą niepokoją funkcjonariusze Urzędu Bezpieczeństwa. Ojciec Adama bronił Albionu jako pilot II Wojny Światowej i słuch o nim zaginął.

 

LIPSTICK ON THE GLASS reż. Kuba Czekaj

Dystopijna wizja rzeczywistości, w której kobieta zostaje nakłoniona do porzucenia męża gangstera i wstąpienia do sekty feministycznej.

 

MARYJKI reż. Daria Woszek

Bohaterka filmu to 50-letnia Maria, która spędza czas głównie w swoim mieszkaniu, pełnym podniszczonych figur Maryjek. Ta monotonia kończy się, gdy Maria rozpoczyna hormonalną terapię zastępczą, która ma na nią i jej otoczenie zaskakujący, burzliwy i nieco zabawny wpływ.

 

PRIME TIME reż. Jakub Piątek

Akcja filmu rozgrywa się w sylwestra 1999 roku. Uzbrojony Sebastian dostaje się do studia telewizyjnego. Bierze dwoje zakładników: prezenterkę i ochroniarza. Sundance 2021.

 

SWEAT reż. Magnus von Horn

Trzy dni z życia Sylwii Zając, motywatorki fitness, której obecność w mediach społecznościowych nadała status celebrytki. Cannes 2020.

 

ŚNIEGU JUŻ NIGDY NIE BĘDZIE reż. Małgorzata Szumowska, Michał Englert

Pewnego mglistego poranka w mieście pojawia się on – atrakcyjny mężczyzna z prawdziwego, egzotycznego wschodu. Żenia bo tak brzmi jego imię, ma dar. Jego ręce leczą, a oczy zaglądają w dusze samotnych kobiet. Wenecja 2020, polski kandydat do Oscara.

Małgorzata Szumowska zrealizowała też, podobno eksperymentalny, film zatytułowany "All Inclusive", ale od jakiegoś czasu nie pojawiają się informacje na jego temat.

 

ZABIJ TO I WYJEDŹ Z TEGO MIASTA reż. Mariusz Wilczyński

Laureat Złotych Lwów dla Najlepszego Filmu na Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni. Pierwszy w historii animowany film, który wygrał ten festiwal. Premiera na Berlinale 2020.

Wstępna data premiery: „jak tylko kina się otworzą” :)

 

ŻUŻEL reż. Dorota Kędzierzawska

Mistrz motocyklowy Lowa jest obiektem westchnień kobiet i źródłem zazdrości rywali z toru. Pogodny, miły dla ludzi, „zwyczajny”, ma frajdę z życia i tego, co robi. Jednak szelmowski uśmiech chłopaka skrywa codzienne zmagania ze strachem. Gdynia 2020.

 

3. Kino historyczne

 

GENIUSZE reż. Thor Klein

Film o wybitnym polskim naukowcu – Stanisławie Ulamie – matematyku, który w ramach „Projektu Manhattan” brał udział w pracach nad bombą atomową i przyczynił się do skonstruowania bomby wodorowej.

 

KLECHA reż. Jacek Gwizdała

Film, oparty na historii księdza Romana Kotlarza, opowiadać będzie historię niezwykle brutalnych działań powstałej w 1973 roku tzw. „Grupy D“ - ściśle tajnego oddziału specjalnego do walki z Kościołem.

 

MISTRZ reż. Maciej Barczewski

Historia legendarnego pięściarza Tadeusza "Teddy'ego" Pietrzykowskiego, który dzięki walkom na ringu ocalił swoje życie w niemieckim nazistowskim obozie koncentracyjnym i zagłady Auschwitz-Birkenau.

Wstępna data premiery: 3 września.

 

ORZEŁ. OSTATNI PATROL reż. Jacek Bławut

Film przedstawia trzymającą w napięciu i owianą tajemnicą historię ostatniej misji jednostki.

 

ŚMIERĆ ZYGIELBOJMA reż. Ryszard Brylski

Tragiczna historia Szmula Zygielbojma, żydowskiego działacza politycznego.

 

4. „Czarne konie”

 

AMATORZY reż. Iwona Siekierzyńska

Historia zaczyna się w momencie, kiedy teatr Krzyśka „Biuro Rzeczy Osobistych” (tworzony przez niepełnosprawnych intelektualnie aktorów) wygrywa festiwal. Nagrodą ufundowaną przez zawodowy teatr jest możliwość zrealizowania spektaklu.

 

BIAŁY POTOK reż. Michał Grzybowski

Komedia omyłek o perypetiach dwóch małżeństw. W kameralnej atmosferze emocje sięgają najwyższych rejestrów. Absurd towarzyszy wzruszeniom. Na dodatek w małżeński spór angażują się windykatorzy, policja oraz wścibski sąsiad.

 

BLISCY reż. Grzegorz Jaroszuk

Piotr boi się śmierci. Remedium na swoje lęki poszukuje w magii, religii i psychologii. Niespodziewanie dzwoni do niego Ojciec i prosi, aby Piotr natychmiast przyjechał do rodzinnego domu.

 

CHRZCINY reż. Jakub Skoczeń

Grudzień, 1981 rok. Franciszka, gorliwa katoliczka, postanawia wykorzystać rodzinną uroczystość do pojednania swoich skłóconych dzieci. Właśnie wprowadzony zostaje stan wojenny, ale kobieta postanawia ukryć prawdę o wydarzeniach w kraju.

 

CZARNY MŁYN reż. Mariusz Palej

Nowy film autora „Za niebieskimi drzwiami”. I tym razem jest to propozycja dla młodych widzów. Kiedy mimo ostrzeżeń młodzi bohaterowie wchodzą na zakazany teren, w sielankowym dotąd miasteczku rozpoczyna się seria niesamowitych zdarzeń, które wystawią na próbę ich przyjaźń.

Wstępna data premiery: 9 kwietnia 2021.

 

JAKOŚ TO BĘDZIE reż. Sylwester Jakimow

Bohaterami filmu są trzej przyjaciele po trzydziestce - Albert, Marcin i Jacek - koledzy z dzieciństwa, outsiderzy, którzy wciąż mieszkają z rodzicami w tym samym bloku na obrzeżach miasta. Po latach kumple wpadają na pomysł.

 

OSTATNI KOMERS reż. Dawid Nickel

Ostatni tydzień szkoły w gimnazjum w małym polskim miasteczku. W oczekiwaniu na imprezę (komers) grupa uczniów spędza czas na miejskim basenie. Zwycięzca konkursu Mikrobudżetów na festiwalu w Gdyni.

Wstępna data premiery: 14 maja.

 

PRAWDZIWE ŻYCIE ANIOŁÓW reż. Artur Więcek

Znany i ceniony aktor Adam, przechodzi nagły i rozległy udar. Traci zdrowie i niezbędne do wykonywania swojego zawodu narzędzie – mowę. Pomimo niedającej nadziei diagnozy Agnieszka – żona Adama z uporem i determinacją walczy o jego powrót do zdrowia i na scenę. Krzysztof Globisz w głównej roli.

 

SKARBEK reż. Tomasz Jurkiewicz

Familijny film przygodowy. Opowiada historię 11-letniego Janka, który zamiast na obozie superbohaterów, wakacje spędza u Babci na Górnym Śląsku, gdzie dzięki swojemu Pradziadkowi odkrywa magiczny świat śląskich legend i wierzeń górniczych.

 

TAK MA BYĆ reż. Łukasz Grzegorzek

Joanna "Jo" Lisiecka jedzie na autopilocie w życiu zawodowym, rodzinnym i osobistym. Wydaje jej się, że nikt nie dowie się o podwójnym życiu, które prowadzi i że jest sprytna. Nie jest.

 

WIAROŁOM reż. Piotr Złotorowicz

Ania, po latach nieobecności przyjeżdża do rodzinnej wsi, aby spędzić z mamą – Marą ostatnie miesiące jej życia. Dziewczyna odnajduje w wiosce Alka, z którym przeżyła swoją pierwszą młodzieńczą miłość. Spotkanie tych dwojga uruchomi serię nieoczekiwanych wydarzeń.

 

5. Kino autorskie

 

1:11 reż. Miron Wojdyło

Kameralny dreszczowiec z elementami horroru. Scenariusz filmu łączy w sobie historię o nawiedzonym domu i kryminał z rozwiązaniem w III akcie.

 

BRATY reż. Marcin Filipowicz

Intymna i szczera historia o przyspieszonym dorastaniu i poszukiwaniu własnej drogi życiowej siedemnastoletniego Filipa.

 

BÓG INTERNETÓW reż. Joanna Satanowska

Kuba „Szark” Szarkowski to nieśmiały, wrażliwy i nieco zagubiony trzydziestolatek. Szukając swojej drogi życiowej, postanawia założyć kanał na YouTubie.

 

ĆMY reż. Piotr Stasik

Po dwudziestu dniach poszukiwań policja odnajduje grupę wycieńczonych chłopców, którzy uciekli z obozu dla graczy, ponieważ wychowawcy wyłączyli im komputery i Internet. Jednego chłopca brakuje.

 

FISHEYE reż. Michał Szcześniak

Thriller o młodej kobiecie, która zostaje porwana i by się uwolnić musi rozwiązać tajemnicę z przeszłości.

 

HURA, WCIĄŻ ŻYJEMY! reż. Agnieszka Polska

Film opowiada historię grupy aktorów skupionych wokół charyzmatycznego Reżysera.

 

JEDYNY GATUNEK W RODZAJU CZŁOWIEKA reż. Piotr Chrzan

Opowieść o dwóch parach małżeńskich, które spotykają się w domku letniskowym celem omówienia planowanego wesela ich dzieci. Początkowo spotkanie w miłej, zgodnej atmosferze.

 

KOMAR reż. Filip Jan Rymsza

Richard Boca (ok. 30 l.), młody geniusz matematyczny i analityk finansowy. Ogarnięty coraz większą obsesją, przeprojektowuje swój „pszczeli” algorytm na model oparty o cykl życia komara.

 

LAS reż. Joanna Zastróżna

Głównym bohaterem "Lasu" jest mężczyzna przejawiający schizofreniczną osobowość, która rozwarstwia się na trzy postaci: Mruka, Człowieka w Bandażach i Dziada na Pustyni.

 

PEWNEGO RAZU W OGRÓDKACH DZIAŁKOWYCH reż. Rafał Bryll

Talar, emerytowany wojskowy mieszka na Ogródkach Działkowych. Unika sąsiadów, żyje wspomnieniem o żonie.

 

POZA BIUREM reż. Bartosz Nowacki

Czarna komedia, której bohaterem jest główny Księgowy samotnie spędzający noc w biurowcu wielkiej korporacji. To nie pierwsza noc kiedy Księgowy zostaje po godzinach. Ta noc jednak różni się od pozostałych.

 

PROSTE RZECZY reż. Grzegorz Zariczny

Film oparty jest na życiu i realnym doświadczeniu młodej rodziny, która spełnia swoje marzenia o spokojnym i zbalansowanym życiu, poza zgiełkiem dużego miasta.

Wstępna data premiery: 18 czerwca.

 

SONATA reż. Bartosz Blaschke

Oparta na faktach poruszająca historia Grzegorza Płonki, u którego dopiero w wieku 14 lat stwierdzono niedosłuch, a nie jak wcześniej zakładano – autyzm. Późna, prawidłowa diagnoza pozwoliła odkryć talent muzyczny chłopca.

 

TONIA reż. Marcin Bortkiewicz

Tonia mieszka z ojcem i babcią. Jej matka nie żyje. Jej ojciec nadużywa alkoholu i stracił swoją pracę. Babcia postanawia wysłać go na trzy miesiące do pracy na budowie we Włoszech. Tonia zrobi wszystko, co w jej mocy, aby udaremnić ten plan.

 

KAŻDY MA SWOJE LATO reż. Tomasz Jurkiewicz

Zbuntowana Agata przyjeżdża do małego miasteczka gotować na oazie. Zakochuje się w niej siedemnastoletni Mirek, syn miejscowej organistki.

 

ZAJĘCIA REKREACYJNE reż. Paweł Wendorff

Pracownik ogrodu zoologicznego i mechanik samochodowy lubią ze sobą rozmawiać. Omawiając kolejne sprawy odrywają się od swojej nieciekawej codzienności.

 

6. Filmy komercyjne

 

8 RZECZY, KTÓRYCH NIE WIECIE O FACETACH reż. Sylwester Jakimow

Znani z poprzedniej części "bohaterowie spotkają się o pięć lat starsi, ale niekoniecznie o pięć lat  dojrzalsi".

Film wejść miał do kin w styczniu 2021.

 

AFERZYŚCI. ZŁE PSY reż. Mikołaj Podracki i Łukasz Mrugacz

Kino gangsterskie opowiadające między innymi o mafii pruszkowskiej i wołomińskiej w latach 90.

 

DZIEWCZYNY Z DUBAJU reż. Maria Sadowska

Emi to młoda ambitna dziewczyna, która od lat marzy o wielkim świecie. Gdy tylko nadarza się okazja, bez wahania wskakuje w jego tryby, stając się ekskluzywną damą do towarzystwa.


FURIOZA reż. Cyprian T. Olencki

Filmu ukazuje świat kibiców - ultrasów, chuliganów, kobiet, które są z nimi w związkach.

 

GORZKO, GORZKO reż. Tomasz Konecki

Historia przebojowego 30-latka, który otrzymuje zlecenie zrealizowania filmu ze ślubu syna prominentnego polityka. Problem w tym, że sam zakochuje się w pannie młodej…

 

KRIME STORY. LOVE STORY reż. Michał Węgrzyn

Marcin „Kali” Gutkowski to w środowisku polskiego hip-hopu postać ciesząca się ogromną estymą. W 2016 roku zadebiutował jako prozaik kryminalną powieścią „Krime Story”, w której sportretował Katowice i jego mieszkańców naświetlając ciemną stronę miejskiej egzystencji.

 

LISTY DO M. 4 reż. Patrick Yoka

Komedia romantyczna, której akcja dzieje się podczas Świąt Bożego Narodzenia.

Wstępna data premiery: listopad 2021.

 

MIŁOŚĆ, ŚMIERĆ & PANDEMIA reż. Patryk Vega

Twórca ściągający zazwyczaj tłumy widzów do kin, tym razem łączy kilka bardzo nośnych tematów i jak mówi: „Pandemia zmusiła nas do refleksji i obnażyła kruchość relacji międzyludzkich. Samotność w czasie pandemii, wyzuty z emocji seks i coraz większa trudność w zbudowaniu z drugim człowiekiem relacji opartej na miłości”.

 

PITBULL. KRÓLOWA CHULIGANÓW reż. Patryk Vega

Film ma być jednocześnie prequelem i sequelem dotychczasowych filmów.

 

PORADY NA ZDRADY 2 reż. Ryszard Zatorski

Kontynuacja komedii romantycznej, która w 2017 roku cieszyła się sporym zainteresowaniem widzów.

 

SMALL WORLD reż. Patryk Vega

Vega obiecuje poważny i wartościowy film, który docenią krytycy. Fabuła opowiada o handlu dziećmi, a zdjęcia odbywały się na arenie międzynarodowej.

Wstępna data premiery: 9 kwietnia 2021.

 

SZCZĘŚCIA CHODZĄ PARAMI reż. Bartek Prokopowicz

Przystojny i zabawny Bruno, mógłby być mężczyzną marzeń, gdyby nie to, że na kobiety działa jak czarny kot. Sprowadza na swoje wybranki pecha, który z hukiem kończy najbardziej płomienny romans. Na jego drodze pojawia się Malwina.

 

THE END reż. Tomasz Mandes

Siedmiu sławnych aktorów daje się wciągnąć w grę, której finału nikt nie jest w stanie przewidzieć. W chwili, gdy cały świat znajduje się w zawieszeniu, a przyszłość wydaje się więcej niż niepewna, gwiazdy otrzymują intratną propozycję.

 

TO MUSI BYĆ MIŁOŚĆ (znany też, jako „Miłość na Marsie”) reż. Michał Rogalski

Akcja komedii rozgrywać się będzie pomiędzy Bożym Narodzeniem a Sylwestrem.

Wstępna data premiery: 5 listopada.

 

W JAK MORDERSTWO reż. Piotr Mularuk

Magda przypadkowo odkrywa w parku ciało zamordowanej kobiety. Denatka ma na szyi wisiorek w kształcie litery „W” – identyczny, jak ten należący do jej dawno zaginionej przyjaciółki, Weroniki.

 

*opisy filmów pochodzą w większości z oficjalnych materiałów producentów i dystrybutorów oraz strony filmpolski.pl . Niektóre z tytułów posiadają wstępne daty premier w polskich kinach. Artykuł dotyczy tylko filmów fabularnych.

Aktualizacja:

Dodany został film "Szczęścia chodzą parami".

Dodany został film "Furioza"

5 komentarzy:

  1. a ja to bym chętnie wspomniała o produkcji Mariusza Pujszo - niedługo premiera jego "sciemy po polsku" i zapowiada się turbo zabawnie! ogółem Pujszo robi zawsze zabawne kino, także tutaj na pewno nie zawiedzie, widac to po zwiastunie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ściema po polsku to będzie sztosik! Już wiem kiedy obejrzę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Selfie po polsku ma taką obsadę, że nie mogę tego ominąć!

    OdpowiedzUsuń
  4. Na wiele z tych filmów czekam osobiście. Na pewno pójdę do kina!

    OdpowiedzUsuń