Strony

niedziela, 27 stycznia 2019

Ponad sto procent lepszy wynik „Zimnej wojny” w USA


[BOX OFFICE] To był pierwszy weekend po nominacja do Oscara. Zgodnie z tradycją i zapowiedziami wzrosły zainteresowania filmami, które zabiegały będą o nagrody Akademii. Rośnie udział w rynku amerykańskim „Zimnej wojny”.

Nie są znane wyniki sprzedaży biletów „Romy” w amerykańskich kinach (polskich też nie), ale skoro rosną wpływy na innych oscarowych filmach, więc i tutaj należy oczekiwać wzrostów. Tymczasem najwięcej po nominacjach zyskała „Faworyta”, która trafiła na ponad tysiąc nowych ekranów, zaliczając wzrost o 214 procent i przynosząc w weekend 2,56 miliona dolarów (13 miejsce). Lepiej poradził sobie „Green Book”, którego ekrany wzrosły o 1,5 tysiąca, co przyniosło w weekend 5,4 mln dolarów (6 miejsce). Wzrosły zainteresowania na filmach: „Bohemian Rhapsody”, „Narodziny gwiazdy”, „Żona”, „Kafernaum”, świetnie wystartował „Never Look Away”, a niemal nic nie stracił „Vice”. W tym gronie znalazła się też „Zimna wojna”.

W miniony weekend w amerykańskich kinach sprzedaż biletów na polskim filmie wzrosła o ponad sto procent. Amazon zwiększył liczbę ekranów o 72, do w sumie 111. W miniony weekend wpływy ze sprzedaży biletów wzrosły o 117 procent, do kwoty 571 tysiąca dolarów. W sumie od premiery „Zimna wojna” przyniosła w USA już 1,44 miliona dolarów.

Ciekawe czy „Zimna wojna” poprawi osiągnięcie „Idy”, która od maja 2014 do maja 2015 przyniosła w amerykańskich kinach 3,8 miliona dolarów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz