wtorek, 15 lipca 2014

Prywatna galeria zdjęć z festiwalu 'Lato z Muzami"


Wiele miesięcy pracy, intensywnie i mocno w ostatnich tygodniach, sporo strachu i niepokoje związane z kopiami, gośćmi itp. Poniżej moja "prywatna" galeria zdjęć z komentarzami. Jeszcze raz wszystkim wielkie dzięki.

Sebastian Stankiewicz przybył z filmami krótkimi - m.in. moimi ukochanymi "Brudnymi słowami". Świetny i bardzo sympatyczny gość, który świetnie bawił się w Nowogardzie.



O Wojtku Solarzu można byłoby napisać sporą książkę, taki to zdolny gość i fajny człowiek. Na zdjęciu poniżej fragment jego "Rekonstruktora", który mnie bawił bardzo i świetnie wypadł w przestrzeni plenerowej.


Wojtek Smarzowski to inna bajka. No ale to Mistrz przecież. Cieszę się, że tak fajnie wypadło mu spotkanie w Zakładzie Karnym z więźniami.


Wojciech Solarz skromny


Dyskusja o "2001: Odysei kosmicznej". Było gorąco, ale też krótko. Sam film na dużym ekranie to fantastyczna sprawa. Widziałem go w takiej jakości pierwszy raz. Piotr Kletowski oczywiście bardzo "dał radę".


A to już finał i taki moment, kiedy z dziećmi dajemy naszą prywatną nagrodę Szczecińskiej Lidze Superbohaterów - już oni wiedzą za co :)


I wspomniana SLS otoczona przez moje dzieci


Spiderman świetnie bawił publiczność i pozwoliłem sobie wymyślić mu kilka festiwalowych akcji. Mnie bawiły.


A tutaj z jury konkursu na Komiks o tematyce filmowej - Rafał Stanowski, Monika Marach i Dominika Odrowąż.


Nocne seanse z mocnym kinem. Od lewej m.in. nasi młodzi lektorzy, Jacek Dziduszko, Ola, Tomek i Piotrek. Było ostro, bo młoda publika chyba nie bardzo skumała co tutaj pokazujemy.


No i seria zdjęć ze Smarzowskim. Tutaj z panią dyrektor NDK.


z burmistrzem Nowogardu i Piotrem Kletowskim, który ładnie mówił o reżyserze


a reżyser w charakterystyczny sposób do publiczności "dziękuję"


Kapitalne The Washing Machine gra do "Lokatora". Świetna muzyka, którą mam dostać. To dzięki Patrykowi Tomiczkowi stało się to wydarzenie.


"Rekonstruktor" Wojciech Solarz, ale co miłe bohater kilka razy bezpośrednio zwracał się do mnie, więc był bardzo fajnie.


Thor atakuje dyrektora


Smarzowski za chwilę odsłoni tablicę...


Spotkanie po filmie 'Pod mocnym Smarzolem' z udziałem Adama Lewandowskiego, WS i Jacka Rzechaka, dzięki któremu reżyser do nas przybył.


Stanki raz jeszcze


Wojtek się bardzo sili...


Jedi, a po prawej Patryk


Kumple?


I jeszcze kilka spotkań




"Był bunt" - najlepsze ze spotkań na festiwalu. Generał Stańczyk z prawej.







Tomasz Cichoń z nagrodą za "Mały palec"





Jury konkursu Filmowa Młoda Polska - wskazują palcem na sprawcę tego całego zamieszania :)


I tak dalej, i tak dalej

autorką zdjęć jest Martyna Kawa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz