niedziela, 5 czerwca 2016

56. KFF. TOP 10 festiwalu wg Spóra


Po obejrzeniu kilkudziesięciu filmów polskich na 56. Krakowskim Festiwalu Filmowym wytypowałem 10 tytułów, które zrobiły na mnie największe wrażenie, będą pamiętane i zapewne nie raz powrócą jeszcze w moich działaniach filmowych.

Świadomie nie podzieliłem mojego zestawienia na dokumenty, fabuły i animacje. Zdecydowałem się ocenić filmy według emocji i znaczących przeżyć, jakich dostarczyły mi na ekranie podczas seansu. Ten barometr jakości filmowego dzieła zazwyczaj mnie nie zawodzi.

1. Nawet nie wiesz jak bardzo cię kocham DOK
2. Nauka chodzenia DOK
3. Ikona DOK
4. Nauka DOK
5. Wielki teatr DOK
6. Otwarcie FAB
7. Lokatorki FAB
8. Więzi DOK
9. Hycel FAB
10. Jarocin, po co wolność DOK
oraz
11. Czarnoksiężnik z krainy U.S. ANIMACJA
12. Dwa światy DOK

Specjalne wyróżnienie: "Bracia" (mała zaległość kinowa)

(nastąpiła mała korekta listy o kilka tytułów)

Relacje z festiwalu znajdują się na blogu w dziale Specjalne.

OFICJALNA LISTA NAGRODZONYCH

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz