poniedziałek, 2 grudnia 2013

PREMIERY I ZAPOWIEDZI

Moja flagowa produkcja, czyli lista Premier i Zapowiedzi, którą dziś można zobaczyć na www.stopklatka.pl, ale mam nadzieję, że wkrótce zaistnieje szerzej. Na blogu będę pisał o aktualizacjach, bo takich informacji nie mam gdzie przekazywać, a dzieje się bardzo dużo. Na razie pracuje tylko na 12 najbliższych miesiącach, ale obiecuje wkrótce odkryć więcej kart.

2.12.
Dziś doszedł polski tytuł argentyńskiej animacji o piłce nożnej. Dystrybutor zaszalał: "Metegol" będzie teraz nazywał się Piłkarzyki rozrabiają, czyli wielka liga małych mistrzów

Dystrybutor Vue Movie (kiedyś ITI Cinema) przekazał oficjalnie mediom swoje plany, ale na mojej liście znajdują się one już od parunastu dni. W tym zestawie świetny nowy film braci Coen, ale też podobno znakomity "Dallas Buyers Club". A ja od siebie dodaję datę premiery filmu "Obywatel" Jerzego Stuhra, którego na liście dystrybutora nie ma :)

W ostatnich dniach zaktualizowałem:

Na 10 stycznia przeniesiono premierę filmu "Długie i szczęśliwe życie"
Na 17 stycznia oficjalnie planowana jest premiera filmu "Molier na rowerze"
Na 24 stycznia wyznaczono premierę filmu "Wykapany ojciec" (The Delivery Man) NOWOŚĆ
Na 31 stycznia ostatecznie (chyba) trafia film "Heli" + krótki metraż z Polski
Wypadł i nie wiadomo kiedy do nas trafi oczekiwane "Wielkie piękno", jeden z najlepiej ocenianych filmów 2013 roku
Na 21 lutego wszedł film "Three Days to Kill" z Kevinem Costnerem NOWOŚĆ
Na 21 marca zaplanowana jest animacja o papieżu, zatytułowana "Karol, który został świętym" (genialne!) NOWOŚĆ

Nowości na liście to także: The Devil's Violinist, Love, Rosie, Pinocchio, Love Punch, Siódmy krasnoludek, Step Up 5, Dumb and Dumber To.

Prowadzone przeze mnie PREMIERY I ZAPOWIEDZI na www.stopklatka.pl



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz