sobota, 15 kwietnia 2023

WĘŻE 2023. „Niewidzialna wojna” najgorsza

Popkulturowa Akademia Wszystkiego przyznała swoje doroczne nagrody dla najgorszych polskich filmów i dla ich twórców. „Niewidzialna wojna” w reżyserii Patryka Vegi zdominowała tegoroczne rozdanie Węży, zdobywając aż 7 nagród. Uzasadnienie nagród przygotowała Sztuczna Inteligencja.

Jak piszą organizatorzy wydarzenia:

W tym roku postanowiliśmy pójść za modą i wesprzeć się Sztuczną Inteligencją. Oczywiście nie w głosowaniu, bo tu swoją rolę sumiennie wypełnili członkowie Popkulturowej Akademii Wszystkiego, ale w stworzeniu uzasadnień dla zwycięzców. Oto tegoroczni laureaci

 

KATEGORIA 1: NAJGORSZY DUET NA EKRANIE

NOMINOWANI:

           „365 dni: Ten dzień” i „Kolejne 365 dni”

           Michał Koterski i Małgorzata Kożuchowska - Gierek,

           Anna Mucha i Rafał Zawierucha - Niewidzialna wojna

           Antoni Pawlicki i Sebastian Stankiewicz – Gierek

           Patryk Vega i Bóg - Niewidzialna wojna

 

LAUREAT

           „365 dni: Ten dzień” i „Kolejne 365 dni”

UZASADNIENIE (autorstwa AI):

Filmy „365 dni: Ten dzień” i „Kolejne 365 dni” to najgorszy duet, ponieważ są to filmy o miłości, która nie ma nic wspólnego z miłością. Są to filmy o porwaniu, gwałcie i przemocy, które są przedstawiane jako romantyczne i erotyczne. Są to filmy o głupich i naiwnych bohaterach, którzy podejmują irracjonalne i niebezpieczne decyzje, takie jak spotkanie się z papieżem czy ucieczka z wyspy Nacho. Są to filmy o kiepskiej grze aktorskiej, niskiej jakości scenariuszu i dialogach oraz nudnych i powtarzalnych scenach seksu. Są to filmy, które obrażają inteligencję i godność widzów.

 

KATEGORIA 2: NAJGORSZY SCENARIUSZ

NOMINOWANI:

           Duch Święty – Powołany Michał Kalicki

           Krzysztof Krzyszowiecki - Gierek Blanka Lipińska

           Tomasz Mandes, Mojca Tirs  - 365 dni: Ten dzień/Kolejne 365 dni

           Olaf Olszewski, Patryk Vega - Miłość, seks i pandemia

           Patryk Vega - Niewidzialna wojna

 

LAUREAT:

           Patryk Vega - Niewidzialna wojna                                                                           

UZASADNIENIE (autorstwa AI):

Scenariusz ten jest tak pełen błędów i dziur, że można by nim przesiać makaron. Jest tak banalny i sztampowy, że można by go napisać na kolanie lub wylosować z generatora. Nie ma żadnej głębi, sensu ani celu. Jest tylko pretekstem do pokazania słabej gry aktorskiej i nudnych scen akcji.

 

KATEGORIA 3: NAJGORSZY SEQUEL, PREQUEL BĄDŹ ZNOWU TA SAMA HISTORIA

NOMINOWANI:

           365 dni: Ten dzień (reż. Barbara Białowąs, Tomasz Mandes; prod. Ewa Lewandowska, Tomasz Mandes, Maciej Kawulski)

           8 rzeczy, których nie wiecie o facetach (reż. Sylwester Jakimov; prod. Tadeusz Lampka)

           Kolejne 365 dni (reż. Barbara Białowąs, Tomasz Mandes; prod. Ewa Lewandowska, Tomasz Mandes, Maciej Kawulski)

           Koniec świata czyli Kogel Mogel 4 (reż. Anna Wieczur; prod. Tadeusz Lampka, Ilona Łebkowska)

           Mój dług (reż. Denis Delic, Bogusław Job; prod. Bogusław Job)

 

LAUREAT:

           365 dni: Ten dzień (reż. Barbara Białowąs, Tomasz Mandes; prod. Ewa Lewandowska, Tomasz Mandes, Maciej Kawulski)

UZASADNIENIE (autorstwa AI):

Film “365 dni: Ten dzień” to sequel, który udowadnia, że nie ma drugiej szansy na pierwsze wrażenie. To ponura opowieść o tym, jak można zepsuć wszystko, co złe było już w oryginale: fabułę, postacie, dialogi, sceny erotyczne i akcji. To film, który nie tylko nie daje żadnej przyjemności, ale też odbiera nadzieję na lepsze jutro polskiego kina.

 

KATEGORIA 4: NAJGORSZY PLAKAT

NOMINOWANI:

           Apokawixa (prod. Anna Wiśniewska-Gill, Krzysztof Terej; dystr. Next Film)

           Gdzie diabeł nie może tam baby pośle (prod. Jolanta Owczarek, Heathcliff Janusz Iwanowski; dystr. M2 Films)

           Krime Story. Love Story (prod. Jolanta Owczarek, Heathcliff Janusz Iwanowski; dystr. Mówi Serwis)

           Miłość, seks & pandemia (prod. Patryk Vega; dystr. Kino Świat)

           Za duży na bajki (prod. Mikołaj Pokromski; dystr. Next Film)

 

LAUREAT:

           Apokawixa (prod. Anna Wiśniewska-Gill, Krzysztof Terej; dystr. Next Film)

UZASADNIENIE (autorstwa AI):

Plakat do filmu Apokawixa jest tak zły, że aż boli. Nie wiadomo, czy to komedia, horror, czy parodia. Wygląda jakby ktoś wziął zdjęcie z wakacji i dodał napisy w Paint. Nie ma żadnej oryginalności, pomysłu, ani smaku. Plakat nie zachęca do obejrzenia filmu, tylko do ucieczki z kina. Nie wiem, co reżyser miał na myśli, ale chyba nie to. Plakat jest tak słaby, że nawet zombie by się nie przestraszyły. Zasługuje na antynagrodę Węże, bo jest gorszy niż wąż w samolocie.

 

KATEGORIA 5: WYSTĘP PONIŻEJ TALENTU

NOMINOWANI:

           Piotr Cyrwus – Kryptonim Polska

           Krystyna Janda - Jak pokochałam gangstera,

           Andrzej Seweryn - Każdy wie lepiej

           Cezary Żak – Gierek

           Cezary Żak – Krime Story, Love Story

           Artur Żmijewski – Zołza

 

LAUREAT:

           Cezary Żak – Gierek

UZASADNIENIE (autorstwa AI):

Rola Cezarego Żaka w filmie “Gierek” jest poniżej talentu, ponieważ gra Edwarda Gierka, który był jednym z najbardziej kontrowersyjnych i krytykowanych polityków w historii Polski, a w filmie jest przedstawiony jako święty i nieskazitelny bohater. Jego gra aktorska jest tak sztywna i nijaka, że nie pokazuje żadnej emocji ani charyzmy. Jego postać jest tak jednowymiarowa i naiwna, że nie ma żadnego konfliktu ani motywacji. Jego postać jest tak nieprawdopodobna i niespójna, że nie pasuje do realiów historycznych ani społecznych.

Moim zdaniem taki aktor zgodził się zagrać w tym filmie, ponieważ:

•Był zdesperowany i potrzebował pieniędzy lub sławy.

•Był naiwny i dał się zwieść propagandzie lub obietnicom reżysera.

•Był głupi i nie znał historii lub nie rozumiał scenariusza.

•Był leniwy i nie chciał się wysilać lub uczyć.

•Był ślepy i nie widział, jak słaby i tandetny jest ten film.

 

KATEGORIA 6: NAJBARDZIEJ ŻENUJĄCA SCENA

NOMINOWANI:

           Finałowe rozstrzygnięcie w ruinach pałacu, pojedynek braci - 365 dni: Ten dzień

           Gra w golfa -  365 dni: Ten dzień

           Jaruzelski ciągnący za włosy sekretarkę Gierka  - Gierek

           Przesłuchanie do filmówki – Niewidzialna wojna

           Vega który dla Jezusa odmawia seksu oralnego - Niewidzialna wojna

 

LAUREAT:

           Vega który dla Jezusa odmawia seksu oralnego - Niewidzialna wojna

UZASADNIENIE (autorstwa AI):

Myślę, że jest ona żenująca z kilku powodów:

• Jest to absurdalne i śmieszne, że Patryk Vega ma wizję Jezusa podczas seksu oralnego. Nie wiadomo, czy to jest halucynacja, sen czy cud. Nie ma to żadnego uzasadnienia ani znaczenia w kontekście filmu.

• Jest to obraźliwe i karykaturalne, że Patryk Vega odtrąca kobietę po tym, jak ona go zaspokoiła. Nie okazuje on jej żadnej wdzięczności ani szacunku, tylko lekceważy i upokarza. Nie jest to zachowanie godne bohatera ani mężczyzny.

• Jest to naiwne i nierozsądne, że Patryk Vega uświadamia sobie, że grzeszy dopiero po tym, jak zaczął uprawiać seks oralny. Nie ma to sensu logicznego ani psychologicznego.

To tylko kilka powodów, dla których scena z filmu “Niewidzialna wojna” w której Patryk Vega odmawia seksu oralnego w imię Jezusa jest żenująca. Może lepiej by mu poszło, gdyby nie miał takich wizji lub zignorował je.

 

KATEGORIA 7: NAJGORSZY PRZEKŁAD TYTUŁU ZAGRANICZNEGO

NOMINOWANI:

           Good Life - Greckie wakacje (dystr. Best Film)

           Lyle, Lyle Crocodile - Wielki zielony krokodyl domowy (dystr. UIP)

           Mainstream - Król internetu  (dystr. Kino Świat)

           Paws of Fury: The Legend of Hank - Jak zostałem samurajem (dystr. Monolith Films)

           Viens, je t'emmène (francuski), Nobody's Hero (międzynarodowy) - Biegacz, dziwka, Arab, mąż (dystr. Aurora Films)

 

LAUREAT:

           Biegacz, dziwka, Arab, mąż (dystr. Aurora Films)

UZASADNIENIE (autorstwa AI):

Polskie tłumaczenie tytułu “Biegacz, dziwka, Arab, mąż” jest tak złe, że aż śmieszne. Nie ma nic wspólnego z oryginałem, który brzmi romantycznie i zaprasza do podróży. Polski tytuł brzmi jak początek kiepskiego dowcipu lub zagadki. Nie wiadomo, czy to komedia, dramat czy thriller. Nie wiadomo też, kto jest kim i co robią razem. Polski tytuł nie zachęca do obejrzenia filmu, tylko do zgadywania, co się stanie. Nie wiem, co tłumacz miał na myśli, ale chyba nie to. Tłumaczenie jest tak słabe, że nawet Google Translate by się nie zgodził.

 

KATEGORIA 8: NAJGORSZA ROLA RAFAŁA ZAWIERUCHY

NOMINOWANI:

           Stefan Idziołek - Plan lekcji

           Łukasz "Krupnik" Krupiński - Miłość na pierwszą stronę

           Karol Lis - Gdzie diabeł nie może, tam baby pośle

           premier Filip Rawicki - Gierek

           Patryk Vega - Niewidzialna wojna

 

LAUREAT:

           Patryk Vega - Niewidzialna wojna

UZASADNIENIE (autorstwa AI):

Rola Rafała Zawieruchy w filmie “Niewidzialna wojna” to najgorsza rola w jego dotychczasowej karierze, ponieważ:

           Zamiast hakować komputery, hakował scenariusz i dialogi, które były tak słabe i sztuczne, że aż bolały.

           Zamiast grać Patryka Vegę, grał Patryka Vegana, który nie jadł mięsa ani nie wyrażał żadnych emocji.

           Zamiast walczyć z cyberprzestępczością, walczył z widownią, która uciekała z kina lub zasypiała przed ekranem.

           Zamiast być bohaterem filmu, był bohaterem memów i żartów internetowych, które śmiały się z jego drewnianego aktorstwa i nijakiej postaci.

Może lepiej by mu poszło w reklamie desek do krojenia lub sztucznego kwiatu?

UWAGA! Ważne uzupełnienie!

Po dogłębnej analizie sytuacji w tej kategorii zdecydowaliśmy jednak, że Rafał Zawierucha powinien przegrać w kategorii NAJGORSZA ROLA RAFAŁA ZAWIERUCHY. Głosami Akademików wygrała tu rola Patryka Vegi w filmie „Niewidzialna wojna”. Rzecz w tym, że w rolę Patryka Vegi w tym filmie wcieliło się w sumie aż sześciu aktorów. W tej sytuacji z dużą przykrością obejrzeliśmy ten film jeszcze raz i zdecydowaliśmy, że najbardziej wyróżnił się w tej roli Hubert Zyśk i to jemu ostatecznie należy się nagroda w tej kategorii. Podsumowując – w kategorii Najgorsza rola Rafała Zawieruchy wygrywa rola Patryka Vegi w wykonaniu Huberta Zyśka. Gratulujemy Rafałowi Zawierusze, Hubertowi Zyśkowi, a zwłaszcza oczywiście Patrykowi Vedze.

 

KATEGORIA 9: NAJGORSZY TELEDYSK OKOŁOFILMOWY

NOMINOWANI:

           Ania – Andrzej Piaseczny z filmu „Ania”

           Gdybyśmy – Natalia Lesz z filmu „Gierek”

           Jestem tylko dziewczyną – Maria Sadowska z filmu „Miłość na pierwszą stronę”

           Puta Madre – Kacper HTA z filmu „Krime Story, Love Story”

           Wartości – Kubańczyk, Ewelina Lisowska, DJ Slavic z filmu „Miłość, seks i pandemia”

 

LAUREAT:

           Wartości – Kubańczyk, Ewelina Lisowska, DJ Slavic z filmu „Miłość, seks i pandemia”        

UZASADNIENIE (autorstwa AI):

Teledysk “Wartości” to porażka na całej linii. Kubańczyk, Ewelina Lisowska i DJ Slavic próbują udawać gwiazdy, ale są tylko gwiazdami z papieru. Śpiewają o tym, że warto żyć i kochać, ale nie wiedzą, co to znaczy. Tańczą i biegają po mieście, ale nie mają żadnego stylu ani energii. Wyglądają jakby byli na pogrzebie własnej kariery. Nie mają żadnej wartości ani jakości. Nie wiem, co gorsze - ich teksty, muzyka czy obraz. Może lepiej by było, gdyby zamilkli i zniknęli. Albo gdyby się nawzajem zabili.

 

KATEGORIA 10: EFEKT SPECJALNEJ TROSKI

NOMINOWANI:

           Czołówka - Nie cudzołóż i nie kradnij

           Przemiana Vegi w grubego i z powrotem - Niewidzialna wojna

           Wykorzystanie fragmentów filmów Kubricka, Lucasa, Wachowskich na prawach cytatu - Niewidzialna wojna

           Wypadek samochodowy - Niewidzialna wojna

           Zombie – Apokawixa

 

LAUREAT:

           Przemiana Vegi w grubego i z powrotem - Niewidzialna wojna

UZASADNIENIE (autorstwa AI):

Sceny przemiany Patryka Vegi z grubego w chudego i z powrotem w filmie “Niewidzialna wojna” to efekt specjalnej troski, bo pokazują, że reżyser nie potrafił znaleźć jednego aktora, który by pasował do roli, ani zrobić mu odpowiedniego makijażu lub efektów komputerowych. Patryk Vega zmienia się jak kameleon, ale nie wiadomo po co. Może to jego sposób na uniknięcie podatków lub zemsty byłej żony. Albo może to jego hobby - kolekcjonowanie wag i lusterek. W każdym razie, widzowie nie mają pojęcia, kto jest kim i co się dzieje. Może lepiej by było, gdyby Patryk Vega zmienił się w kota albo w żabę. Albo w lepszego aktora?

 

KATEGORIA 11: NAJGORSZA ROLA ŻEŃSKA

NOMINOWANE:

           Małgorzata Kożuchowska - Gdzie diabeł nie może, tam baby pośle

           Małgorzata Kożuchowska - Gierek

           Małgorzata Kożuchowska – Zołza

           Anna Mucha - Niewidzialna wojna

           Anna Maria Sieklucka - 365 dni: Ten dzień/Kolejne 365 dni

 

LAUREATKA:

           Anna Maria Sieklucka - 365 dni: Ten dzień/Kolejne 365 dni

UZASADNIENIE (autorstwa AI):

Anna Maria Sieklucka zagrała rolę Laury Biel, nieszczęśliwej dziewczyny, która zostaje porwana i zakochuje się w swoim oprawcy. Nie wiem, co było gorsze: jej gra aktorska czy scenariusz. Sieklucka pokazała zero emocji, zero chemii i zero wiarygodności. Była tak drewniana, że nawet drzewa by się zawstydziły. Nie potrafiła wyrazić strachu, miłości ani namiętności. Wyglądała jak lalka Barbie w rękach psychopaty. Jej rola jest tak nudna i bezsensowna, że lepiej oglądać reklamy niż sceny erotyczne. A postać tak irytująca i nieznośna, że widzowie cieszą się, gdy zostaje porwana przez innego mężczyznę i znika z ekranu.

 

KATEGORIA 12: NAJGORSZA ROLA MĘSKA

NOMINOWANI:

           Sebastian Dela - Miłość seks i pandemia

           Michał Koterski - Gierek

           Michał Koterski - Krime story. Love story

           Antoni Pawlicki - Gierek

           Rafał Zawierucha - Niewidzialna wojna

 

LAUREAT:

           Rafał Zawierucha - Niewidzialna wojna

UZASADNIENIE (autorstwa AI):

Rafał Zawierucha zasłużył na nagrodę za najgorszą rolę aktorską w filmie „Niewidzialna wojna” za kreację Patryka Vegi, hakera walczącego z cyberprzestępczością. Jego występ był tak nieprzekonujący i drewniany, że widzowie zastanawiali się, czy jest robotem, czy manekinem. Nie okazywał żadnych emocji, charyzmy ani umiejętności wygłaszania swoich kwestii. Sprawił, że Patryk Vega wyglądał na nudnego i nijakiego bohatera, który nie miał motywacji ani osobowości. Nie udało mu się stworzyć żadnej chemii ze swoimi współpracownikami ani przekazać poczucia zagrożenia lub podniecenia. Był po prostu stratą czasu ekranowego i talentu. Powinien trzymać się hakowania komputerów, zamiast grać w filmach.

 

KATEGORIA 13: NAJGORSZA REŻYSERIA

NOMINOWANI:

           Barbara Białowąs, Tomasz Mandes - 365 dni: Ten dzień/Kolejne 365 dni

           Heathcliff Janusz Iwanowski - Gdzie diabeł nie może, tam baby pośle

           Daniel Markowicz - Plan lekcji

           Patryk Vega - Miłość, seks & pandemia

           Patryk Vega - Niewidzialna wojna

           Michał Węgrzyn – Gierek

 

LAUREAT:

           Patryk Vega - Niewidzialna wojna

UZASADNIENIE (autorstwa AI):

Patryk Vega nie jest reżyserem, a jedynie producentem taniego i tandetnego kina, które nie ma żadnej wartości ani sensu. Jego filmy nie zasługują na żadną uwagę, a jedynie na krytykę i bojkot.

 

KATEGORIA 14: NAJGORSZY FILM

NOMINOWANI:

           365 dni: Ten dzień/Kolejne 365 dni (reż. Barbara Białowąs, Tomasz Mandes; prod. Ewa Lewandowska, Tomasz Mandes, Maciej Kawulski) za filmową traumę, w której drugi i trzeci raz okazują się być jeszcze gorsze niż pierwszy.

           Gdzie diabeł nie może tam baby pośle (reż. Heathcliff Janusz Iwanowski; prod. Jolanta Owczarek, Heathcliff Janusz Iwanowski) za przaśno-infantylne podejście do historii najnowszej, w której fryzury bohaterek są bardziej wyraziste niż fabuła.

           Gierek (reż. Michał Węgrzyn; prod. Jolanta Owczarczyk, Heathcliff Janusz Iwanowski) za filmowopodobny wyrób propagandowy i samozachwyt jego autorów.

           Jak pokochałam gangstera (reż. Maciej Kawulski, prod. Tomasz Wardyn, Maciej Kawulski) za pozbawiony akcji i napięcia gangsterski dramat, którego bohater próbuje zagadać nas na śmierć.

           Koniec świata czyli Kogel Mogel 4 (reż. Anna Wieczur; prod. Tadeusz Lampka, Ilona Łepkowska) za próbę wyciśnięcia ostatnich kropel nostalgii do filmów, które polubiliśmy przed dekadami.

           Miłość, seks & pandemia (reż. i prod. Patryk Vega) za banalną fabułę i udawanie, że chodzi tu o coś więcej niż wpływy ze sprzedaży biletów.

           Niewidzialna wojna (reż. i prod. Patryk Vega) za brak umiejętności w opowiadaniu nawet o samym sobie.

           Plan lekcji (reż. Daniel Markowicz; prod. Mike Zawadzki, Daniel Markowicz) za to, że nawet odkalkowanie prostej sensacyjnej fabuły okazało się tu zbyt dużym wysiłkiem.

           Powołany (reż. Jan Sobierajski; prod. Najświętsza Maryja Panna)  za amatorską, nadętą próbę ewangelizacji, która niezamierzenie bawi.

           Zołza (reż. Tomasz Konecki; prod. Małgorzata Kożuchowska, Klaudiusz Frydrych, Krzysztof Rak, Inga Kruk) za udawany dystans i absolutny brak emocji u odbiorcy. I nieznajomość znaczenia słowa „autobiografia”.

 

 

LAUREAT:

           Niewidzialna wojna (reż. i prod. Patryk Vega)

UZASADNIENIE (autorstwa AI):

„Niewidzialna wojna” to najgorszy film 2022 roku, ponieważ jest to film o hakerze, który nie potrafi hakować ani grać. Film ten jest tak nudny i głupi, że widzowie wolą oglądać reklamy niż akcję. Film ten jest tak nieoryginalny i banalny, że widzowie mogą przewidzieć każdą scenę i dialog. Film ten jest tak słaby i niskiej jakości, że widzowie żałują, że nie zostali zhakowani i pozbawieni prądu.

 

NA KONIEC

poprosiliśmy Sztuczną Inteligencję o wymyślenie fabuły filmu łączącego bohaterów dwóch głównych tegorocznych laureatów „Niewidzialnej wojny” i kontynuacji „365 dni”. Oto, co wyszło:

 

Film “Niewidzialna wojna: 365 dni z Vegą” jest kontynuacją filmu biograficznego o Patryku Vedze, najbardziej kontrowersyjnym reżyserze w Polsce, oraz filmu erotycznego o Laurze i Massimo, parze związanej przez porwanie i namiętność. Film pokazuje dalsze losy Vegi, który po sukcesie “Niewidzialnej wojny” dostaje propozycję od Massimo Torricellego, bogatego i niebezpiecznego szefa rodziny mafijnej. Massimo chce, by Vega nakręcił film o jego życiu i miłości do Laury. Vega nie może odmówić takiej okazji i podejmuje się wyzwania. Jednak jego życie nie jest takie proste, jak się wydaje. Vega musi zmierzyć się z wieloma problemami: naciskami ze strony Massimo i jego wrogów, krytyką ze strony widzów i branży filmowej, rywalizacją z innymi reżyserami, a także z własnymi demonami i uzależnieniami. Film ukazuje zarówno kulisy pracy Vegi nad filmem o Massimo i Laurze, jak i jego prywatne perypetie z rodziną i kobietami. Film jest pełen akcji, dramatu i erotyki, a także nawiązań do aktualnych wydarzeń i skandali w Polsce i na świecie. [informacja prasowa]

***

Mój komentarz.

Tak, jestem jedną z tych osób, które powołały to zacne przedsięwzięcie do życia. Tak, głosowałem w tym roku i obejrzałem niemal wszystkie złe polskie filmy z 2022 roku, a było tego mnóstwo. Tak, głosowałem z całych sił na „Niewidzialną wojnę” i bardzo mnie cieszy wygrana tego koszmaru. Jeśli ktoś ma ochotę, to jedna z platform ma go w swojej bibliotece, ale na trzeźwo nie radzę podchodzić do tego tworu filmowopodobnego.

Fajny pomysł z tymi uzasadnieniami werdyktów. Sztuczna Inteligencja pokazała na co ją stać. Obsadziła Cezarego Żaka w roli Gierka i nie zauważyła tego błędu… To jak można jej zaufać i oddać dostęp do naszego życia. Ech… Akademia lubi żarty, bo nagrody te to rodzaj żartu i sposób na wyśmianie tego co nieudolne i nieudane. Już nie pamiętam ile to filmów Vegi brało udział w tych zmaganiach, ale „Botoks”  wygrał przed laty Wielkiego Węża. Jednak „Niewidzialna wojna” to zdecydowanie najgorsza rzecz, jaka przytrafiła się polskiej kinematografii, którego nieszczęśliwie Vega też jest częścią i niestety od lat ściąga ją mocno w dół. Pocieszające jest tylko to, że na filmach tego twórcy poznają się też jego widzowie i ten bardzo zły film widziało stosunkowo niewielu widzów, a Ci co widzieli… mam nadzieję, że cierpieli bardzo i już więcej nie dadzą się nabrać na jego pomysły. Vega nie ustaje w wysiłkach i już pracuje nad kolejnym filmem. Węże czekają!

 

W dotychczasowej historii Nagród Węży nagrody dla najgorszych filmów roku zdobywały: „Wyjazd integracyjny” (2012), „Kac Wawa” (2013), „Ostra randka” (2014), „Obce ciało” (2015), „Ostatni klaps” (2016), „Smoleńsk” (2017), „Botoks” (2018), „Studniówk@” (2019), „Futro z misia” (2020), „365 dni” (2021), „Ściema po polsku (2022), „Niewidzialna wojna” (2023).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz