sobota, 14 grudnia 2019

Stwórz plakat do nowego Bonda


Producenci „Nie czas umierać” zapraszają młodych twórców do wzięcia udziału w ogólnoświatowym konkursie na plakat zainspirowany filmami Bondowskimi z Danielem Craigiem.

Do finału zostanie zakwalifikowanych w sumie 25 prac. Z tego grona zostanie wybrana ścisła czołówka – 5 najlepszych propozycji, których autorzy otrzymają nagrody pieniężne w wysokości 2 tysięcy funtów! Dla pozostałej dwudziestki przeznaczono po 250 funtów nagrody.

16 stycznia 2020 prace 25 finalistów zostaną zaprezentowane komisji w składzie: producenci Michael G. Wilson i Barbara Broccoli, wykonawca głównej roli Daniel Craig oraz reżyser Cary Fukunaga. To oni wyłonią piątkę zwycięzców konkursu. „Szukamy śmiałych projektów, które uchwycą istotę Jamesa Bonda” – zapowiada Craig w klipie promującym konkurs.

Partnerem konkursu jest platforma talenthouse.com. Wyniki konkursu na wyjątkowy, efektowny i niezaprzeczalnie Bondowski plakat ogłoszone będą w lutym. [informacja prasowa]

***

Na pierwszy rzut oka ciekawa to tylko forma promocji filmu, ale jak się tak nad tym zastanawiam, to dostrzegam tutaj po prostu ciekawą szanse zaistnienia dla młodych grafików. Ok, będzie ich zapewne tysiące i cała ich praca służyć będzie promocji filmu i nagłośnieniu tego tytułu, ale to przecież BOND! Warto się zmierzyć z Bondem, liczę na rzetelne i niezależne podejście do tego konkursu. Dziś więcej udanych plakatów tworzonych jest właśnie przez fanów, a nie specjalne agencje. Tak, więc… Chyba warto.

1 komentarz:

  1. I to jest bardzo fajna promocja filmu. Po co komu ulotki wizytówki czy potężne plakaty na słupach skoro można zorganizować taki konkurs dla twórców. Myślę że taka impreza może przyciągnąć wiele ciekawych osób i wielu widzów.

    OdpowiedzUsuń