sobota, 6 czerwca 2020

Nie tylko „Wieloryb…”. Najlepsze polskie filmy 60. KFF

Efekt motylka
Obejrzałem wszystkie filmy biorące udział w Konkursie Polskim 60. Krakowskiego Festiwalu Filmowego i dużą część polskich filmów z innych sekcji. Stworzyłem listę najlepszych moim zdaniem polskich filmów pokazywanych na festiwalu w Krakowie.

Nie był to łatwy wybór. Polskich filmów na festiwalu w Krakowie było kilkadziesiąt, większość z nich o wysokich walorach artystycznych. Oto te z filmów, które skradły mi serce najbardziej.

WIELORYB Z LORINO

EFEKT MOTYLKA

XABO: KSIĄDZ BONIECKI

SYNEK

WE HAVE ONE HEART

IN CASE OF AN EMERGENCY

DAD YOU'VE NEVER HAD

DOM LITERATÓW, CZYLI KARTOTEKA ZEBRANA

MIĘDZY NAMI

SZKLANE NEGATYWY

ZWYCZAJNY KRAJ

ODMIENNE STANY ŚWIADOMOŚCI

OSTATNIE DNI LATA

POWIEDZ MI COŚ JESZCZE

NA GÓRZE TYRRYRY

POŁOŻNA

UŚCISKÓW TWOICH MI POTRZEBA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz