niedziela, 24 września 2017

Gdynia 2017. Wszystkie oceny filmów konkursowych


Mediakrytyk.pl zebrał recenzje ludzi piszących o kinie, którzy oceniali filmy biorące udział w Konkursie Głównym 42. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni. Są w tym zestawieniu także moje oceny, tym milej jest mi przedstawić listę zbiorczą. Na czele zestawienia „Cicha noc”, najlepszy film w ocenie jury i dziennikarzy oceniającej filmy bezpośrednio na festiwalu. A oto jak wygląda cała lista, kto zajął kolejne miejsca, a kto zawiódł.

Krytycy, recenzenci i dziennikarze oceniali filmy na festiwalu w Gdyni na bieżąco, a Mediakrytyk.pl zbierał nasze oceny dla poszczególnych tytułów. Pierwsze miejsce „Cichej nocy” potwierdziło nagrodę dziennikarzy. Bardzo mnie cieszy także drugie miejsce dla filmu „Wieża. Jasny dzień” oraz kolejne. Im dalej na liście, tym robi się ciekawiej. Ja typowałem nieco inaczej, za to końcówka listy od pozycji 13. to dokładnie moje typy.

Lista filmów z Konkursu Głównego i średnia ocen zgromadzonych podczas festiwalu:

1) [8.4] "Cicha noc" (Dramat) [ZŁOTE LWY]
2) [7.9] "Wieża. Jasny dzień" (Dramat)
3) [7.7] "Twój Vincent" (Animacja, Dramat, Kryminał)
4) [7.5] "Atak paniki" (Dramat, Komedia)
5) [7.3] "Najlepszy" (Biograficzny, Dramat, Sportowy)
6) [7.1] "Sztuka kochania. Historia Michaliny Wisłockiej" (Biograficzny, Dramat)
7) [6.8] "Ptaki śpiewają w Kigali" (Dramat społeczny)
8) [6.6] "Człowiek z magicznym pudełkiem" (Romans, Sci-Fi)
9) [6.3] "Pokot" (Dramat, Kryminał)
10) [6.0] "Pomiędzy słowami" (Dramat)
11) [5.8] "Zgoda" (Dramat, Wojenny)
12) [5.1] "Amok" (Kryminał)
13) [4.8] "Volta" (Komedia kryminalna)
14) [4.7] "Wyklęty" (Dramat, Wojenny)
15) [3.7] "Reakcja łańcuchowa" (Dramat)
16) [3.6] "Czuwaj" (Thriller)
17) [3.0] "Catalina" (Dramat)

Szczegóły dotyczące tego zestawienia znajdują się tutaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz