sobota, 5 listopada 2022

Kolejny gracz streamingowy w Polsce

Serwis streamingowy SkyShowtime ogłasza daty startu serwisu w Europie Środkowo-Wschodniej. Do Polski dotrze w lutym 2023.

Jak przeczytać można w oficjalnej informacji:

Usługa zostanie uruchomiona 14 grudnia 2022 roku w Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Kosowie, Czarnogórze, Serbii i Słowenii. Polska, Czechy, Węgry, Rumunia, Słowacja, Albania i Macedonia Północna otrzymają dostęp do platformy w lutym 2023 roku.

SkyShowtime, łącząc najlepsze tytuły pochodzące od największych światowych wytwórni i najznakomitszych twórców, oferuje tysiące godzin wysokiej jakości rozrywki dla całej rodziny. W serwisie znajdzie się szeroki wybór najpopularniejszych na całym świecie seriali i filmów.

SkyShowtime zapewni dostęp do wielu premier filmowych, nowych seriali, produkcji dla dzieci i rodziny, a także szeroki wybór tytułów z biblioteki Universal Pictures, Paramount Pictures, Nickelodeon, DreamWorks Animation, Paramount+, SHOWTIME, Sky Studios i Peacock - wszystko to w jednym miejscu. SkyShowtime będzie również oferować lokalne programy oryginalne, filmy dokumentalne i produkcje specjalne.

SkyShowtime rozpoczęło działalność w Danii, Finlandii, Norwegii i Szwecji 20 września tego roku, a następnie 25 października weszło do Holandii i Portugalii. Po rozpoczęciu działalności w Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Kosowie, Czarnogórze, Serbii i Słowenii w grudniu, SkyShowtime będzie kontynuował rozwój w Hiszpanii, Andorze i Europie Środkowo-Wschodniej, w tym w Polsce, w pierwszym kwartale 2023 roku.   

Dalsze szczegóły dotyczące oferty programowej i cenowej dla Europy Środkowo-Wschodniej zostaną ogłoszone przed uruchomieniem SkyShowtime zaplanowanym na 14 grudnia.

***

Trzymajcie się za kieszeń! Bo choć nie podano oficjalnie cen, dostęp ten nie będzie darmowy, a warto wiedzieć, że w takiej Finlandii miesięczny abonament to 7 euro. Kolejny gracz wchodzi do gry i rzuca wyzwanie wszechpotężnym konkurentom. Gra idzie już na ostro. SkyShowtime będzie prezentował na platformie naprawdę znaczące produkcje kinowe, ale zapewne jakieś 45 dni od premiery na dużych ekranach. To tam właśnie trafi, tak wypatrywany przez wielu, „Top Gun: Maverick” oraz kilka ciekawie zapowiadających się seriali, jak ten o powstaniu „Ojca chrzestnego”. Czy nowa usługa przebije się w gąszczu konkurencji i czy zagrozi Netflixowi, Disney+ czy HBO Max? Na pewno nieco odbierze im subskrybentów. Ciekawe, czy wpłynie na oglądalność filmów w kinach. Czas pokaże.

1 komentarz:

  1. Na szczęście są promocje czasowe w tych krajach europejskich, gdzie się pojawił. Kto teraz zdecyduje się na subskrypcję, otrzyma "na zawsze" cenę obniżoną o 50%. Jedyny warunek, nie zrezygnować z abonamentu. Jednak niektórzy są zawiedzeni ofertą. Uboższa biblioteka w porównaniu do USA i brak jakości 4K.

    OdpowiedzUsuń