sobota, 1 lutego 2014

MOJE 11 najlepszych filmów - styczeń 2014

Dallas Buyers Club
Spośród kilkudziesięciu filmów, które obejrzałem w styczniu tego roku, wytypowałem 11 najlepszych i najwartościowszych tytułów. Są na tej liście po prostu filmy, które trzeba zobaczyć. Pod wieloma względami są one dla mnie ważne, a krótkie opinie na ich temat znajdują się TUTAJ.

1. Dallas Buyers Club (nie lubię polskiego tytułu "Witaj w klubie")
2. Bardzo złe wilki
3. Ona
4. American Hustle
5. Blackfish
6. The Spectacular Now
7. We Steal Secrets. The Story of WikiLeaks
8. Lone Survivor
9. Wilk z Wall Street
10. Sierpień w hrabstwie Osage
11. Jackass Presents: Bad Grandpa

***

To oczywiście tylko ułamek tego co obejrzałem. Wiele ciekawych tytułów, na przykład spośród premier styczniowych, miałem już okazję obejrzeć wcześniej i nie ma ich w powyższym zestawieniu. Stąd na liście brak, wysoko przeze mnie cenionego, "12 Years a Slave".


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz