wtorek, 31 stycznia 2023

Będzie nowa platforma. SkyShowtime z datą i ceną

I już oficjalnie wiadomo, kiedy nowa i duża platforma streamingowa SkyShowtime zadebiutuje w Polsce, jaka będzie cena miesięcznego dostępu i jakie atrakcje przyciągną do niej szerokie grono odbiorców. Na internetowym rynku zrobi się jeszcze ciaśniej. Moje zainteresowanie wzbudził serial "The Offer".

SkyShowtime – nowy europejski serwis streamingowy - w 2023 roku kontynuuje ekspansję na kolejne europejskie rynki. Następny krok będzie największym w dotychczasowej ekspansji, bo usługa trafi aż na osiem nowych rynków w Europie Centralnej. Już 14 lutego doskonałą ofertą SkyShowtime będą mogli cieszyć się widzowie w Polsce, a także w Albanii, Czechach, Kosowie, Macedonii Północnej, Rumunii, Słowacji i na Węgrzech. Po tej premierze liczba rynków, na których nowa platforma będzie dostępna, wzrośnie do 20.

Widzowie na debiutujących rynkach będą mogli cieszyć się premierami kinowych hitów od Universal Pictures i Paramount Pictures, nowymi i dostępnymi wyłącznie w SkyShowtime serialami, produkcjami familijnymi i dla dzieci oraz bogatą ofertą kultowych filmów i seriali wyprodukowanych przez Nickelodeon, DreamWorks Animation, Paramount+, SHOWTIME®, Sky Studios i Peacock – wszystko na jednej platformie streamingowej. W SkyShowtime dostępne będą też oryginalne programy, dokumenty i inne treści lokalne, produkowane specjalnie na tę platformę. Firma ogłosiła niedawno pozyskanie 21 seriali oryginalnych od HBO Max w Europie, w tym nowych produkcji, które w 2023 r. zadebiutują jako SkyShowtime Originals.

Już od momentu startu serwisu widzowie będą mogli oglądać takie filmy, jak: Ambulance, Downton Abbey: A New Era, Jerry and Marge Go Large, Jurassic World Dominion, Ray Donovan: The Movie, Redeeming Love, The Bad Guys, The Hanging Sun, The Northman i Top Gun: Maverick. Użytkownicy zyskają też dostęp do szerokiej oferty seriali. Będą to m.in1883, 1923, A Friend Of the Family, All The Sins, American Gigolo, Funny Woman, Halo, Law & Order Season 21, Let The Right One In, Mayor of Kingstown Season 1 and 2, Pitch Perfect: Bumper In Berlin, Star Trek: Strange New Worlds, Souls, Super Pumped: The Battle For Uber, The Best Man: The Final Chapters, The Calling, The Fear Index, The First Lady, The Midwich Cuckoos, The Offer, The Rising, Tulsa King, Vampire Academy i Yellowstone.

Wśród filmów i seriali, które w najbliższych miesiącach trafią na platformę SkyShowtime, znajdą się jedne z najbardziej oczekiwanych tytułów: A Town Called Malice, Belfast, Drift – Partners In Crime (S1A), Lioness, Nope, Minions: The Rise of Gru, Rabbit Hole, Smile, The Black Phone i The Great Game.

Subskrybenci z Europy Centralnej będą też mieli okazję zobaczyć dwa pierwsze seriale oryginalne SkyShowtime, które trafią do serwisu w 2023 r. – będzie to czeski The Winner i polska Warszawianka. Popularną lokalną produkcją, która również trafi na platformę, będzie węgierski serial Informator. Dodatkowo w marcu w serwisie zadebiutuje siedem znanych europejskich produkcji: Czech It Out (Czechy), Hackerville (Rumunia), One True Singer (Rumunia), Ruxx (Rumunia), Tuff Money (Rumunia), The Sleepers (Czechy), Success (Chorwacja). SkyShowtime będzie jedynym miejscem, w którym widzowie obejrzą te popularne seriale.

Serwis SkyShowtime będzie dostępny dla użytkowników bezpośrednio na stronie: www.skyshowtime.com oraz w aplikacji SkyShowtime na urządzenia Apple z systemami iOS i tvOS, na urządzenia z systemem Androidem, a także na Android TV, Google TV, telewizory LG.

W Albanii, Kosowie, Macedonii Północnej i Słowacji dostęp do SkyShowtime będzie kosztował 5,99 EUR miesięcznie. Cena za miesiąc dostępu w Rumunii to 3,99 EUR. Miesięczna opłata w Czechach wyniesie 179 CZK, na Węgrzech – 1999 HUF, a w Polsce – 24,99 PLN. [informacja prasowa]

***

Nowy i silny gracz na rynku internetowej rozrywki. Rozrywki totalnej. Na liście widzę filmy, które prezentowane były w kinach i zapewne w przyszłości, po premierach kinowych produkcje Universala i Paramountu będą tam właśnie trafiać. Okno pomiędzy oboma rynkami to podobno 45 dni, ale w biznesie nic nie jest takie oczywiste. „Top Gun: Maverick” radził sobie w kinach znacznie dłużej. Na nowej platformie ciekawie wygląda też kilka seriali, w tym „The Offer” o kręceniu „Ojca chrzestnego”. Nadmiar platform nie służy odbiorcy. Trzeba wybierać i przebierać pomiędzy ofertami. Wyścig o nasze pieniądze staje się coraz bardziej zażarty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz