wtorek, 11 lutego 2014

LEGO: Kajko i Kokosz. Poproszę!


Polak potrafi! Skoro są już LEGO z bohaterami "Gwiezdnych wojen", "Władcy Pierścieni", "Hobbita", filmów o Superbohaterach i wielu innych produkcji, to chętnie zobaczyłbym coś z rodzimych klimatów. Kajko i Kokosz nadają się do tego idealnie. Grupa zapaleńców z Polski stworzyła coś niesamowitego i wyszło im to rewelacyjnie. Oto jak wyglądają słynni komiksowi bohaterowie z LEGO.

Oczywiście jest dziś niewielka szansa by LEGO zainteresowało się pomysłem z Polski. Niestety nasi bohaterowie nie są znani szerokiej publiczności na świecie, więc trudno oczekiwać zainteresowania duńskiej firmy. Kajko i Kokosz włączają się w popularną ideę przerabiania minifigurek, które na zachodzie cieszy się sporym zainteresowaniem. Może w przyszłości z LEGO zobaczymy Wiedźmina? :)

Na blogu na-plasterki.blogspot.com twórcy tak piszą o swoim doświadczeniu: "Prace nad figurkami ruszyły kilka miesięcy temu. Zaczęliśmy projekować od razu kilkanaście postaci. Same robótki ręczne moi szanowni koledzy wspaniałomyślnie powierzyli mnie (dzięki, chłopaki). Niestety, niektóre elementy okazały się trudne do zdobycia i dlatego do tej pory udało mi się skończyć tylko Kajka i Kokosza. W tym celu wykorzystałem m.in. skafander kosmonautki, nogi skrzata i bandanę harlejowca". Prototypy kolejnych postaci będą się pojawiały na blogu, twórcy proszą o doping. Ode mnie wielkie BRAWO!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz