środa, 9 sierpnia 2017

„mother!” zachwyca, a ja nic nie wiem


Zaprezentowano pierwszy zwiastun filmu „mother!”, najnowszego przedsięwzięcia Darrena Aronofsky’ego. Wniosek po obejrzanych fragmentach? To może być małe/duże arcydzieło lub kompletne nieporozumienie. Sporo zależy od tego, w jaki sposób całą opowieść poprowadzi reżyser. Klimat jest, ale po licznych doświadczeniach, jestem bardzo ostrożny. Ja na razie nic nie wiem i nie chcę wiedzieć, o tym co mnie czeka jako widza. Premiera w USA już we wrześniu, ale w Polsce dopiero 3 listopada.

„mother!” wygląda na horror (może thriller?), któremu blisko jest do „Czarnego łabędzia”. Nie wiadomo co jest tutaj rzeczywistością, a co być może rozgrywa się w głowie bohaterki. Aronofsky potrafi budować nastrój, więc jestem spokojny o stronę realizacyjną. Fajnie, że niewiele wiadomo o treści filmu i niech tak zostanie do samego końca. No i na deser jest jeszcze plakat, który docenić można głównie w pełnym zbliżeniu głównej aktorki. W głównej roli Jennifer Lawrence, a mi się podoba drugi plan z Edem Harrisem, Michelle Pfeiffer i Javierem Bardemem.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz