niedziela, 31 października 2021

Duży sukces w kinach serialu „Przytul mnie”

[BOX OFFICE] Takie informacje zazwyczaj umykają niezauważone przez specjalistów od box office, a przecież także wpływają na budowę rynku kinowego. Jakiś czas temu w kinach sieci Helios prezentowano serial animowany „Przytul mnie” i obejrzało go 6 tysięcy widzów. To jeden z najlepszych wyników otwarcia dla serialu animowanego prezentowanego w kinach.

W ramach akcji „Pierwszy Raz w Kinie”, skierowanej do najmłodszych widzów oraz pod szyldem #bajkizpolski, na początku października w 52 kinach sieci Helios odbyły się pokazy wybranych odcinków serialu „Przytul mnie”. Seanse w całej Polsce zgromadziły łącznie imponującą liczbę sześciu tysięcy widzów.

„Przytul mnie” to podnoszący na duchu serial dla dzieci, pokazujący relację między ojcem i synem. W zabawny, a jednocześnie prawdziwy sposób portretuje wyjątkową więź między Tatusiem, a jego małym Synkiem. Serial uczy dzieci i rodziców uważności na małe gesty i słowa, dzięki którym tworzymy i utrzymujemy dobre relacje z innymi. „Przytul mnie” nieprzerwanie cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem najmłodszych widzów czego odzwierciedleniem są 4 sezony serii, a w przygotowaniu jest również film pełnometrażowy „Przytul mnie. Poszukiwacze miodu”.

Serial jest adaptacją bestsellerowej książki „Proszę mnie przytulić” Przemysława Wechterowicza i Emilii Dziubak wydanej przez Wydawnictwo Ezop, które było partnerem pokazów. Serial powstał wg. scenariuszy Bartosza Wierzbięty i Jacka Rembisia, a za jego reżyserię odpowiedzialni są Mateusz Jarmulski, Anna Błaszczyk, Piotr Różycki, Tomasz Miazga, Klaudia Robat/ javvie, Ala Nunu Leszyńska i Bartosz Wierzbięta. Producentem i pomysłodawcą serialu jest Animoon, a jego koproducentami Animex, Pigeon Studio, Bartosz Wierzbięta, Studio Spot oraz LSW. Serial powstał przy wsparciu finansowym Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej. Od premiery w 2017 roku „Przytul mnie” można oglądać w ponad 12 krajach na świecie gdzie serial jest szeroko dystrybuowany.

Pokazy odbyły się w ramach cyklu #bajkizpolski, którego inicjatorem jest MOMAKIN. Na cykl składają się polskie seriale i filmy animowane dla dzieci zebrane w tematyczne zestawy, które gwarantują nie tylko mądrą rozrywkę dla najmłodszych, ale też ciekawy punkt wyjścia do rozmów i działań edukacyjnych. 

„Przytul mnie” jest wciąż dostępne do obejrzenia w kinach sieci Helios w ramach oferty specjalnej „Kino na Temat Junior” oraz w cyklu #bajkizpolski w zestawie „Razem” w wybranych kinach w całej Polsce do końca grudnia.

Informacje o nadchodzących pokazach można znaleźć na stronie: http://momakin.pl/nasze-projekty/bajkizpolski. [informacja prasowa]

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz