piątek, 22 października 2021

Kulig u reżysera Bonda. Twórca będzie w Polsce

Joanna Kulig zagra w czwartym odcinku serialu "Masters of the Air", który Steven Spielberg produkuje dla AppleTV+. Na planie polska aktorka pracowała z twórcą „Nie czas umierać”. W jednym z wywiadów aktorka zdradziła, że Cary Joji Fukunaga będzie gościem tegorocznego festiwalu Camerimage.

"Moja rola w 'Masters of the Air' nie jest duża - muszę to podkreślić, żeby nikt później nie był później rozczarowany tym, co zobaczy. Zależało mi, by spotkać się na planie z Carym Fukunagą, którego bardzo cenię" - podkreśliła w rozmowie z PAP Life Joanna Kulig. „Moją bohaterką jest Paulina, która pracuje w polskiej ambasadzie w Londynie. Miała męża pilota, który został zestrzelony, jest osobą mocno straumatyzowaną. W polskiej restauracji poznaje głównego bohatera (majora amerykańskich sił powietrznych, Johna Egana), w którego wciela się Callum Turner. Wdaje się z nim w romans. Ta relacja jest trudna, bo wpisana jest w II wojną światową, gdy ludzie czuli nieustanny lęk przed śmiercią" - opowiada Kulig.

"Kiedy żegnałam się z Carym, to spytał mnie, czy będę na Camerimage w Toruniu, bo przyjeżdża z 'Bondem'. Ucieszyłam się, że mamy taki genialny festiwal, na który przylatują wszyscy wybitni twórcy" - mówi Kulig.

Serial "Masters of the Air" powstaje dla platformy Apple. Opowiada o załogach amerykańskich bombowców w czasie II wojny światowej. To dzieło ma być ostatnim rozdziałem trylogii, w skład której wchodzą "Kompania braci" i "Pacyfik". Na razie nie podano planowanej daty premiery. [źródło interia.pl/PAP]

29. edycja Festiwalu EnergaCAMERIMAGE odbędzie się w dniach 13-20 listopada w Toruniu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz