wtorek, 6 marca 2018

Plakat z Dorocińskim usunięty


Plakat do filmu „Pitbull. Ostatni pies” z wizerunkiem Marcina Dorocińskiego „nie otrzymał wszelkich akceptacji” i oficjalnie został wycofany przez dystrybutora.

Nie ma informacji o powodach takiej decyzji, różne pomysły i interpretacje takiego stanu rzeczy przychodzą mi do głowy. Ja pisałem o „kiepskich” hasłach promocyjnych na plakatach, ale czy to był powód wycofania plakatu z Dorocińskim? Hasło na tym plakacie brzmiało „BOJĘ TO JA SIĘ TYLKO BOGA”, a obok prezentowano postać graną przez aktora. Ten sam wizerunek Dorocińskiego oficjalnie pozostaje na plakacie głównym i zbiorowym do filmu więc zdjęcie nie jest tutaj problemem. Skoro na plakacie z postacią z filmu nie dostrzegam innych problematycznych kwestii, to zwyczajnie dochodzę do wniosku, że to właśnie hasło jest powodem usunięcia plakatu. Z drugiej strony, być może problemem są też inne kwestie związane z filmem, o których wiedzą tylko osoby najbliżej związane z produkcją.

Pozostałe plakaty do filmu „Pitbull. Ostatni pies” pozostają bez zmian i jak pisze dystrybutor „nie wymagają podejmowania żadnych akcji”.

A nowy „Pitbull” wyreżyserowany przez Pasikowskiego ciągle pozostaje jedną z najbardziej oczekiwanych przeze mnie polskich premier w tym roku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz