Amazon po sukcesie w telewizji wkracza na rynek kinowych
produkcji pełnometrażowych i ma na to swój własny pomysł. Kolejny dowód na to,
że internet kieruje się w obszary do tej pory dla niego niedostępne.
Amazon Studio stać się może kolejny wielkim graczem na rynku
kinowym, tak jak stało się to w przypadku telewizji, gdzie niedługo po starcie
odniósł sukces serialem "Transparent". Zgodnie z oficjalną informacją Amazon w ciągu roku wyprodukuje i
zakupi 12 pełnometrażowych filmów.
Pomysł jest taki, że najpierw pojawią się one w kinach, a po
4-8 tygodni trafiły do internetu w ramach Amazon Prime Instant Video.
Szefowie Amazona liczą na współpracę z utalentowanymi
twórcami, których filmy wywrą silne wrażenie na widzach. Na czele filmowego
zespołu Amazona stanie Ted Hope ("Przyczajony tygrys, ukryty smok",
"American Splendor").
Amazon swój projekt wdraża już w tym roku. Na razie nie
wiadomo jaki film zostanie nakręcony lub zakupiony do pokazywania. Nie będziemy
musieli jednak czekać długo na stosowne informacje, bo Amazon sprawnie przekuje
plany w czyny.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz