piątek, 10 marca 2023

„Spór w kinie” wychodzi z Radia Szczecin

10 marca 2023 roku zakończyłem wieloletnią współpracę z Radiem Szczecin, na antenie którego emitowany był w każdą sobotę program „Spór w kinie”. Chciałem pozostawić tę decyzję bez komentarza, ale uważam, że Wam - Słuchaczom należą się wyjaśnienia.

Od kilku dni patrzę z osłupieniem na to, co się dzieje, jak ludzkie nieszczęście zamieniło się w polityczny oręż. Nie mam wątpliwości, czemu służyło wyciągnięcie tej sprawy na światło dzienne po tak wielu miesiącach. Przekroczono granicę, za którą wydarzyła się niewyobrażalna tragedia, ale zamiast refleksji kierownictwa Radia Szczecin i zdecydowanych działań, w myśl partyjnych interesów osoby decyzyjne unikają wzięcia odpowiedzialności, uciekają w polityczną retoryką i grają na czas, na przeczekanie. Nie chcę czekać z nimi.

Moje odejście niewiele znaczy, ale i tak emocjonalnie była to niełatwa decyzja. Przez te wszystkie lata współpracowałem w Radiu Szczecin z wieloma wspaniałymi ludźmi – bardzo Wam dziękuję za wsparcie i za okazaną sympatię. Największe podziękowania kieruje jednak do Słuchaczy, dla których przez te wszystkie lata przygotowywałem audycję „Spór w kinie”. Dziękuję za poświęcony czas i uwagę, za przychylność, za słowa uznania i krytyki, które zawsze uczą. Nie żegnam się, bo łatwo mnie w filmowej przestrzeni Szczecina (i nie tylko) odnaleźć. Piszę z pełną świadomością, do usłyszenia i zobaczenia.

Pozdrawiam filmowo, z wyrazami szacunku Krzysztof Spór

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz