Ale pomysł! W TVP opracowywany
jest projekt nowej ustawy medialnej, który zakłada m.in., że media publiczne
nie będą emitować reklam, a będą otrzymywać środki z opłat od nadawców
publicznych. Oczy otwieram ze zdumienia.
Nowy pomysł wsparcia mediów
publicznych otworzy im wiele możliwości. Bez zabiegania o reklamy i bez tego
ciśnienia media publiczne będą mogły robić co chcą i jak chcą. Widzowie będą
mieli spokój bez reklam, ale z drugiej strony otrzymają jedynie słuszny
przekaz. Pomysł na tę opłatę jest bardzo niebezpieczny i szczerze pisząc, nie
wierzę by przeszedł w jakiejkolwiek formie. Prywatni nadawcy mimo, że stracą
silnego konkurenta reklamowego, nie będą zadowoleni z takiej formy dodatkowej
opłaty. Będzie dym… O nowym pomyśle, który jest opisywany jako „tajny”, pisze „Fakt”
(poczekajmy więc na oficjalne wieści).
Nadchodząca nowa ustawa medialna
przyniesie kilka dużych zmian. Wszyscy będziemy musieli płacić abonament na
wsparcie mediów publicznych, co oznacza wsparcie dla oficjalnego przekazu
płynącego z telewizora i radia. Wybór władz będzie sprawą wewnętrzną. Strach
się bać!
***
TVP deklaruje, że jest i zamierza być nadal ważnym uczestnikiem rynku reklamowego i nie prowadzi żadnych działań, które skutkowałyby ograniczeniem jej działalności w zakresie sprzedaży czasu reklamowego czy ofert sponsoringowych. - Powielane informacje o rzekomych planach redukcji czasu reklamowego, czy zaprzestaniu sprzedaży reklam oburzają nas tym bardziej, że mogą zmniejszyć zaufanie do telewizji publicznej naszych kluczowych partnerów - domów mediowych i reklamodawców - napisano w oświadczeniu.
***
TVP deklaruje, że jest i zamierza być nadal ważnym uczestnikiem rynku reklamowego i nie prowadzi żadnych działań, które skutkowałyby ograniczeniem jej działalności w zakresie sprzedaży czasu reklamowego czy ofert sponsoringowych. - Powielane informacje o rzekomych planach redukcji czasu reklamowego, czy zaprzestaniu sprzedaży reklam oburzają nas tym bardziej, że mogą zmniejszyć zaufanie do telewizji publicznej naszych kluczowych partnerów - domów mediowych i reklamodawców - napisano w oświadczeniu.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz