Film „100 dni do matury”, zrealizowany we współpracy z Ekipą, przyciągnął do kin w premierowy weekend 324 tysiące widzów. Tym samym jest to najlepszy wynik premierowego weekendu wyświetlania w tegorocznym box office. To kolejny film, który z powodzeniem korzysta z popularności youtuberów. Oby tylko Ekipa nie wpadła w kłopoty Buddy.
– Reakcje widzów po pierwszym weekendzie w kinach są ekscytujące! To dla nas ogromna satysfakcja widzieć, jak nasze nowatorskie podejście – połączenie influencerów i kina gatunkowego – spotyka się z tak entuzjastycznym odbiorem. Występy twórców internetowych zostały nie tylko docenione, ale wręcz zachwyciły widzów swoją autentycznością i charyzmą. Co najważniejsze, film angażuje i bawi nie tylko fanów influencerów, ale szeroką kinową publiczność. „100 dni do matury” pokazuje, że polskie kino młodzieżowe ma ogromny potencjał i może dostarczać widzom rozrywkę na najwyższym poziomie! – komentuje producent filmu Łukasz Wojtyca, prezes zarządu Ekipa Holding.
Film „100 dni do matury” dostępny jest z audiodeskrypcją. Korzystać z niej można przez aplikacje Audiomovie oraz Kino Dostępne. [informacja prasowa]
***
Cieszy taka popularność filmu w kinach. Ciekawe, czy kolejne weekendy będą dla filmu równie pomyślne. Cieszy też, że producenci znaleźli nowy pomysł na kinowy hit. Internetowy trend będzie kontynuowany, wkrótce w kinach pojawi się "Wujek Foliarz".
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz