środa, 2 kwietnia 2014

Kino w kwietniu. 24 premiery, ale bez szaleństw

Snowpiercer: Arka przyszłości

24 nowe filmy trafią do polskich kin w kwietniu. Kilka z nich miałem już okazję obejrzeć. Zalecam uwadze dobre science fiction z Korei zatytułowane "Snowpiercer: Arka przyszłości". Nie polecam "Namiętności" bo Brian De Palma ponownie zawiódł. Ładnym filmem jest "Syn Boży", ale to nie będzie hit na miarę "Pasji". A co jeszcze przed widzami w kinach?

Na co czekam szczególnie? Oczywiście "Niesamowity Spider-Man 2" z kina rozrywkowego, ale też intrygująca "Niezgodna", bo ciągle mam nadzieję, że coś fajnego w kwestii ekranizacji powieści dla młodzieży się pojawi (+ Kate Winslet). Nieco poważniejszymi filmami, które obejrzę na pewno (o ile dotrą do Szczecina) są: "Locke", "Oh Boy" i "Salvo". Z polskich filmów premiera "Hardkor Disco" brzmi intrygująco. Wielkie obawy mam co do "Kochanie, chyba cię zabiłem" bo zwiastun był okropny. Ciekawi mnie za to "Gabriel". Nie przekonuje mnie animacja "Sarila", za to może dzieciaki będą dobrze bawiły się na "Amazonii". Co będę omijał? "13 grzechów", "Brick Mansions. Najlepszy z najlepszych", "Inna kobieta" – zapowiedzi nie zachęcają.

Aktualny kalendarz premiery wygląda tak:

2 KWIETNIA
Syn Boży (dyst. Monolith) 6/10

4 KWIETNIA
Droga do zapomnienia (dyst. Forum Film)
Hardkor Disko (dyst. Gutek Film)
Kochanie, chyba cię zabiłem (dyst. Kino Świat)
Niezgodna (dyst. Monolith)
Sarila (dyst. Kino Świat)
Test na życie (dyst. Mayfly)

11 KWIETNIA
13 grzechów (dyst. Kino Świat)
Gabriel (dyst. Anima-Pol/Best Film)
Kiedy umieram (dyst. SNH)
Locke (dyst. Solopan)
Namiętność (dyst. M2 Films) 4/10
Snowpiercer: Arka przyszłości (dyst. Monolith) 8/10

16 KWIETNIA
Niebo istnieje... naprawdę (dyst. UIP)

18 KWIETNIA
Pierwszy wschód słońca (dyst. Tangoriro)

25 KWIETNIA
Amazonia. Przygody małpki Sai 3D (dyst. Gutek Film)
Brick Mansions. Najlepszy z najlepszych (dyst. Kino Świat)
Camille Claudel 1915 (dyst. SNH)
Imigrantka (dyst. Best Film)
Inna kobieta (dyst. Imperial CinePix)
Medicus (dyst. Monolith)
Niesamowity Spider-Man 2 (dyst. UIP)
Oh boy (dyst. Aurora Films)
Salvo. Ocalony (dyst. Against Gravity)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz