Nieprzychylne oceny zbiera zwiastun „Gladiatora II”, co może też wpłynąć na zainteresowanie filmem podczas dystrybucji kinowej.
Zachodnie media wskazują na ocenę zwiastuna filmu na oficjalnym koncie studia Paramount na YouTube. Podczas 24 godzin po premierze, zwiastun został odtworzony 11 mln razy, ale zamieszczone tam statystyki polubieni/niepolubień wskazują na to, że sporo jest tam opinii nieprzychylnych. Stosunek polubieni do niepolubień to 99 tysięcy do 127 tysięcy. A gdy piszę ten tekst „łapki w dół” w ogóle nie podają tej liczby, co może oznaczać, że Paramount wyłączył tę formę oceny zwiastuna i zostawił tylko te pozytywne.
Na problem „Gladiatora II” wskazuje serwis World of Reel, który cytuje wybrane opinie widzów. Generalnie chodzi o wykorzystanie czarnej piosenki rap autorstwa Jay Z, do ilustracji widowiska historycznego, w którym pojawia się tylko jeden czarnoskóry aktor.
W dodatku sporo głosów mówi, że ta kontynuacja popularnego filmu nie jest potrzebna, a do mnie przemawia opinia, że trzyminutowy zwiastun zdradza praktycznie całą treść filmu.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz