czwartek, 16 stycznia 2014

"Samoloty" i "Uniwersytet Potworny" - recenzje Blu-ray

Na prowadzonym przeze mnie dziale DVD/Blu-ray w portalu www.stopklatka.pl zamieściłem dwie recenzje filmów animowanych. Oto kilka zdań o "Samolotach" i "Uniwersytecie Potwornym".

Jestem fanem „Potworów i spółki" i jak każdy wielbiciel tematu, wyobrażałem sobie kontynuację tej historii na różne sposoby. Oryginalny film to jedna z najlepszych animacji w historii, mam do niej ogromny sentyment. I zapewne nie tylko ja. Z tego też powodu oczekiwania względem kontynuacji były bardzo wysokie. Twórcy z Pixara poszli swoją drogą i zdecydowali się nakręcić prequel historii sympatycznych potworów. Oto dowiadujemy się jak doszło do spotkania Sully'ego i Mike'a.

CAŁA RECENZJA TUTAJ


Film charakteryzuje się starannością wykonania (świetne ukazane zmagania lotnicze), klasycznym acz niezbyt lotnym scenariusze, ale nadrabiającym zabawnymi dialogami. W sumie więc wyszedł film pełny akcji i sympatycznych bohaterów. Obok Dusty'ego jest oczywiście obiekt jego uczuć, zabawny przyjaciel o meksykańskich korzeniach, czarny charakter, no i klasyczny mentor z tajemnicą. Bajka w sam raz dla najmłodszych odbiorców, którzy otrzymują pozytywny przekaz i powinni z Dusty'ego brać przykład. Już w wakacje ten bohater powróci w drugiej części filmu.

CAŁA RECENZJA TUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz