poniedziałek, 27 listopada 2017

„Twarz” Szumowskiej jeszcze później w kinach


Nie zobaczymy filmu „Twarz” Małgorzaty Szumowskiej w polskich kinach od 8 marca. Dystrybutor przesunął premierę ponownie, choć teraz tylko o kilka tygodni.

„Twarz” Małgorzaty Szumowskiej miała się pojawić w polskich kinach już w październiku tego roku, a potem przesunięto premierę na 8 marca 2018. Niestety niedawno w tym samym czasie w zapowiedziach znalazł się także inny polski film i zdecydowano się przesunąć premierę ambitnego polskiego przedsięwzięcia od autorki „Body/Ciało” o kolejne tygodnie.

Film „Twarz” pojawi się w polskich kinach 6 kwietnia 2018 roku.

W oficjalnym opisie filmu „Twarz” przeczytać można: Współczesna baśń o człowieku, który stracił twarz w wypadku. Po nowatorskiej operacji otrzymuje nową i wraca do rodzinnej miejscowości, ale ludzie nie wiedzą, jak go traktować. Staje się dla nich kimś obcym. Jestem osobą bardzo przekorną. Mam to po ojcu, któremu jak się tylko powiedziało, żeby zrobił to tak, to robił zazwyczaj na odwrót. Lubię prowokować, w życiu prywatnym też jestem prowokatorką. Taki mam charakter.  […] Ja tylko bardzo nie lubię ospałości umysłowej. I moje prowokacje dotyczą utartych ścieżek. Ludzie chcą, żeby to było tak, jak sobie wyobrażają, a ja chcę podać to w wątpliwość – mówiła w jednym z wywiadów Szumowska, w okolicach premiery „Body/Ciało”.

Główne role w filmie „Twarz” grają Mateusz Kościukiewicz, Agnieszka Podsiadlik, Małgorzata Gorol i Roman Gancarczyk.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz