Legendary Entertainment, firma która praktycznie realizuje dla innych podmiotów duże produkcje, wydaje się zaskoczona pomysłem WarnerMedia, który prowadzi do równoczesnej dystrybucji swoich filmów w kinach i w internecie. Chodzi o „Godzilla vs. Kong” i „Diunę”.
Co zaskakujące Legendary o pomyśle WarnerMedia dowiedziało się na 30 minut przed oficjalną publikacją tej informacji. Deadline podaje, że wkrótce firma Legendary wyśle do Warnera list prawny w tej sprawie i kwestionujący ten pomysł. Ich treść nie jest znana, ale zapewne chodzi o to, że Warner podjął tę decyzję samodzielnie. Dojdzie więc do analizy współpracy pomiędzy firmami.
Media amerykańskie informują, że Legendary finansuje powstanie „Diuny” nawet w wysokości 75 procentach, ze 165 milionowego budżetu. Podobna kwota przeznaczona jest na „Godzilla vs. Kong”. Największym zmartwieniem szefów Legendary jest to, że przeniesienie obu filmów do internetu, może wpłynąć na ich „długoterminową rentowność” i przyszłość związaną z sequelami. Obie produkcje mają bowiem mieć kolejne odsłony.
„Diuna” ma mieć dwie kinowe części oraz kontynuacje w postaci produkcji serialowych. Powieść Franka Herberta na to pozwala. Jeśli „Godzilla vs. Kong” się spodoba, seria też ma być kontynuowana. Niedawno Legendary próbowało namówić WarnerMedia do sprzedania tego filmu Netfliksowi, ale do współpracy nie doszło. Dziś już wiadomo, dlaczego.
Nie wiadomo, jak potoczą się rozmowy obu firm w sprawie współpracy przy dystrybucyjnej hybrydzie wymyślonej przez WarnerMedia.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz