wtorek, 29 marca 2022

Will Smith przeprasza Chrisa Rocka

Dzień po tym, jak Will Smith uderzył Chrisa Rocka na scenie podczas transmisji na żywo z tegorocznych Oscarów, zdobywca tegorocznego Oscara przeprosił teraz komika w poście na Instagramie.

Aktor napisał, że jego zachowanie było niedopuszczalne i niewybaczalne i zareagował emocjonalnie. W poście przeczytać można: „Chciałbym cię publicznie przeprosić, Chris. Nie kontrolowałem się i popełniłem błąd. Jestem zawstydzony, a moje działania nie ukazywały mężczyzny, którym chcę być. W świecie miłości i dobroci nie ma miejsca na przemoc”.

We wpisie Will Smith przeprasza Akademię, producentów programu i wszystkich obecnych lub oglądających program na całym świecie oraz rodzinę Williamsów i „moją rodziną King Richard”. Wpis zakończył słowami: „Głęboko żałuję, że moje zachowanie splamiło naszą wspaniałą skądinąd podróż”.

Wczoraj Akademia potępiła działania Smitha, rozpoczynając formalne badanie sprawy i wyznaczając na środę posiedzenie rady gubernatorów Akademii w celu „badania dalszych działań i konsekwencji”.

Związek aktorów SAG-AFTRA również wziął udział w tym incydencie, nazywając go niedopuszczalnym i wskazał w oświadczeniu, że są w kontakcie zarówno z Akademią, jak i ABC w sprawie zdarzenia, „aby zapewnić odpowiednie rozwiązanie tego zachowania”.

Matka Willa Smitha, Carolyn Smith, udzieliła również wywiadu filadelfijskiej filii ABC Action News i powiedziała, że nigdy nie widziała, jak jej syn zachowuje się w ten sposób: „To pierwszy raz, kiedy go widziałam w takim stanie. Pierwszy raz w życiu… nigdy nie widziałem, żeby zrobił coś takiego”. Postępowanie Willa Smitha potępił też Richard Williams: „Nie znamy wszystkich szczegółów tego, co się stało. Ale nie akceptuję bicia kogokolwiek, chyba że w samoobronie”.

Następnego ranka we wtorek Jada Pinkett Smith podzieliła się następującymi słowami na swoim koncie na Instagramie : „To sezon na uzdrowienie i jestem tu po to”.

Hollywood jest mocno podzielone w tej sprawie. Niektórzy popierają postępowanie Willa Smitha, inni są mu zdecydowanie przeciwni. Jim Carrey powiedział, że Will Smith powinien zostać aresztowany podczas Oscarów, za swoje postępowanie. Carrey uważa, że Smith wyrządził nieodwracalne szkody nie tylko swojemu dziedzictwu, ale też całemu Hollywood. Carrey skrytykował też branżę filmową i Hollywood za bezczynność na sali po tym wydarzeniu: „Hollywood jest po prostu masowo pozbawione kręgosłupa i naprawdę czułem, że to naprawdę wyraźna wskazówka, że ​​nie jesteśmy już fajnym klubem”.

I najważniejsze: Chris Rock jeszcze oficjalnie nie skomentował tego incydentu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz