Polska Fundacja Narodowa zatrudniła Liama Neesona, aby
międzynarodowej publiczności opowiedział o Bitwie Warszawskiej z 1920 roku.
Dziś mija kolejna rocznica tego historycznego starcia. "15 sierpnia
obchodzimy rocznicę Bitwy Warszawskiej, pierwszego wielkiego zwycięstwa wolnego
świata nad komunizmem. Polacy mówią o tym: Cud nad Wisłą. Jeszcze dziś, 98 lat
po bitwie, wydaje się to cudem" - mówi w spocie aktor.
"Zaangażowanie Liama Neesona w kampanię Polskiej
Fundacji Narodowej wynika z jego głębokiego szacunku do naszego kraju i
przekonania co do kluczowej roli polskiej armii, jaką odegrała ona w roku 1920,
skutecznie blokując bolszewicką nawałnicę, która zmierzała nie tylko na Polskę,
ale i na Europę. Neeson od lat interesuje się Polską i darzy nasz kraj
sentymentem. Jest osobą znaną i szanowaną na całym świecie"- tłumaczy
swoją decyzję Fundacja, której celem jest promowanie wizerunku Polski za
granicą, budowanie marki i promowanie polskiej gospodarki.
- Kampania z udziałem pana Neesona jest kierowana przede
wszystkim do odbiorców w USA i Europy Zachodniej. Liam Neeson jest osobą znaną,
rozpoznawalną i cieszącą się dobrą opinią. Polskiej Fundacji Narodowej zależy,
by właśnie tego typu osoby mówiły o ważnych dla Polaków momentach z naszej
historii i ich wpływie na losy świata. Dzięki temu nasz przekaz jest zrozumiały
i dociera tam, gdzie najbardziej nam zależy - podkreśla Filip Rdesiński, prezes
PFN. [źródło Onet.pl]
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz