Netflix testuje nową funkcję w swoich przestrzeniach. Nowy
pomysł polega na tym, że popularny nadawca chce prezentować reklamy pomiędzy
poszczególnymi odcinkami swoich serialowych produkcji.
Funkcję z reklamami testują wybrani użytkownicy Netflixa,
którzy dzielą się już swoimi opiniami w internecie. Pomysł ten bardzo im nie
odpowiada. Dzięki tej funkcji widzowie oglądają reklamę wideo podobno innych produkcji Netflixa, spersonalizowaną
pod użytkownika, a Netflix dobiera treść reklamy kierując się preferencjami
danego widza i szuka tej wiedzy w interfejsie użytkownika. Podgląd wideo z
reklamą można na szczęście pominąć w dowolnym momencie.
Netflix wysłał oficjalne oświadczenie do jednej ze stron
internetowych, gdzie pisze o tym, że wprowadzenie reklam, to jeden z wielu
testów jakie są przeprowadzane w tej firmie. Ma to oczywiście pomóc samym
użytkownikom, bo dzięki tym działaniom Netflix lepiej rozumie swojego klienta. Reklamy pomiędzy odcinkami seriali, także mają pomóc widzom w podejmowaniu lepszych wyborów.
Nie wiadomo czy Netflix planuje wdrożyć opcję reklam na
stałe do swoich treści. Nie spodoba się to wielu użytkownikom, którzy właśnie w
braku reklam dostrzegają przewagę Netflixa nad tradycyjną konkurencją. Nawet jeśli dotyczyć to ma tylko treści tworzonych przez Netflixa. Sam producent uważa, że może to jednak skrócić czas na wybór kolejnych ich realizacji.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz