środa, 5 października 2016

„Westworld” w czołówce hitów HBO


Z niedzieli na poniedziałek zaprezentowano widzom pierwszy odcinek serialu „Westworld”. Produkcja podpisana m.in. przez Jonathana Nolana i J.J. Abramsa to jedna z najważniejszych telewizyjnych premier tego roku. Start okazał się udany. Widzowie dopisali, krytyka jest zachwycona. Należę do obu tych grup i czekam na kolejne odsłony tej opowieści. HBO na razie jest zadowolone, bowiem serial wystartował ze świetną oglądalnością.

Ranking oglądalności „Westworld” wpisał się na listę najlepszych osiągnięć produkcji HBO. Kosztująca 100 mln dolarów telewizyjna produkcja musi odnieść ogromny sukces, by zadowolić inwestorów. I stąd zapewne prezentacja „Westworld” na wielu platformach, udogodnienia dla widzów by sięgnęli po serial, co oznacza m.in. możliwość obejrzenia pierwszego odcinka oficjalnie za darmo. Przed nami w sumie 10 części tej intrygującej historii science-fiction w kostiumie westernu.

Obserwatorzy dostrzegają, że na razie seria wystartowała bardzo obiecująco. Premierowy odcinek obejrzało w USA niemal 2 mln widzów, a wraz z emisją w sieci tych odbiorców było 3,3 mln.

Wynik „Westworld” nie jest co prawda tak imponujący jak „Detektywa”, ale znacznie lepszy od tegorocznego „Vinyl” Martina Scorsese.

PREMIERY SERIALI HBO OD 2011 ROKU:

1. True Detective (2014) 2.33 million
2. Game of Thrones (2011) — 2.22 million
3. The Newsroom (2012) — 2.14 million
4. Westworld (2016)— 1.96 million
5. The Leftovers (2014) 1.77 million
6. The Night Of (2016) — 774,000*
7. Vinyl (2016) —  764,000

* wynik tego wybitnego serialu zaniżyły wcześniejsze pokazy w internecie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz