Według najnowszych badań, transmisje streamingowe wyprzedziły tradycyjne stacje telewizyjne, pod względem czasu spędzanego na oglądaniu programów na ekranie telewizora.
Zgodnie z badaniem Nielsena przeprowadzonym w USA, w maju usługi streamingowe stanowiły 26% użycia telewizji, a regularne programy telewizyjne oglądało 25% odbiorców. Telewizja kablowa nadal była na szczycie tego zestawienia osiągając 39% oglądalności, podczas gdy 9% zostało sklasyfikowane jako „inne” oglądanie (dotyczy to zwykłego VOD, odtwarzania płyt, gier i korzystanie ze streamingu za pośrednictwem dekodera telewizji kablowej).
Brian Fuhrer, starszy wiceprezes ds. strategii produktu w Nielsen, mówi, że w ubiegłym roku krajobraz oglądania telewizji „kategorycznie się zmienił”. Co prawda ludzie powoli powracają do przyzwyczajeń sprzed pandemii, ale wygląda na to, że odchodzą od tradycyjnych platform dystrybucji telewizyjnej.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz