niedziela, 28 lutego 2016

„Karbala” z najlepszymi zdjęciami

 

Polskie Stowarzyszenie Autorów Zdjęć Filmowych przyznało nagrodę za najlepsze zdjęcia. Tegorocznym triumfatorem jest Arkadiusz Tomiak za „Karbalę”.

Szczerze mówiąc nie sądziłem, że mogłem dostać tę nagrodę, szczególnie po raz drugi. To jest statuetka dla całej ekipy, która tworzyła "Karbalę". To była naprawdę bardzo trudna współpraca. Sam nie zawsze wiedziałem, czy idę dobrą drogą, ale patrząc na ich zaangażowanie, nie rezygnowałem. To było dla mnie przeżycie totalne – mówił Tomiak odbierając nagrodę.

O statuetkę PSC walczyło w tym roku nie pięć, ale aż siedem produkcji. Poza "Karbalą" były to: "Body/Ciało", (zdjęcia Michał Englert); "Córki Dancingu", (zdjęcia Jakub Kijowski);  "Czerwony pająk", (zdjęcia Marcin Koszałka); "Demon", (zdjęcia Paweł Flis); "Intruz", (zdjęcia Łukasz Żal) oraz "Sąsiady", (zdjęcia Krzysztof Ptak).

Nagrody specjalne otrzymali także Allan Starski i Bogdan Dziworski.

(za portalfilmowy.pl)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz