Rusza ogólnopolska kampania
społeczna „Kino to emocje”. W ramach tego projektu duże sieci oraz kina
studyjne i lokalne, wspierane przez Polski Instytut Sztuki Filmowej i
Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, po raz pierwszy w historii będą
wspólnie zachęcać do powrotu przed duży ekran.
Oglądanie filmów na dużym ekranie
cieszy się ogromną popularnością, co potwierdzają liczby: w 2019 r. w polskich
kinach sprzedano ponad 60,2 mln biletów. 2020 rok zapowiadał się podobnie,
jednak pandemia i czasowe zamknięcie kin, uniemożliwiły pobicie kolejnego
rekordu.
Aby przypomnieć, jak ważną rolę
pełni kino, cała branża zjednoczyła się, czego wynikiem jest kampania „Kino to
emocje”. Jej głównym elementem są spoty z udziałem Joanny Kulig i Marcina
Dorocińskiego, które będzie można zobaczyć w kinach, telewizji i internecie.
Oprócz emisji spotów, przewidziano także szereg działań w mediach
społecznościowych, m.in. aktywności z aktorkami i aktorami za pośrednictwem ich
kanałów. Wszystkie elementy łączyć będzie wspólny hasztag: #ChodźDoKina.
„Kino to emocje” to wyjątkowa inicjatywa:
pierwszy raz w historii wszystkie polskie kina jednoczą się we wspólnej akcji.
W kampanię zaangażowały się sieci: Cinema City, Helios, Multikino oraz kina
zrzeszone w Sieci Kin Studyjnych i Lokalnych w całej Polsce. Projekt
współfinansowany jest przez Polski Instytut Sztuki Filmowej oraz Ministerstwo
Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Wsparcia udzielili także: Polska Gildia
Producentów oraz Krajowa Izba Producentów Audiowizualnych.
Kinom chętnym do wzięcia udziału
w kampanii Polski Instytut Sztuki Filmowej przekaże komplet materiałów
promocyjnych. W tym celu można pisać na adres mailowy: rzecznik@pisf.pl.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz