wtorek, 29 marca 2016

Grażyna Torbicka odchodzi z TVP


Potwierdziły się informacje o tym, że Grażyna Torbicka po przeszło 30 latach opuszcza TVP. Na tę okoliczność dziennikarka wystosowała specjalny list do widzów.

Szanowni Państwo,

Po 31 latach pracy w Programie 2 TVP poczułam, że to dobry moment by spojrzeć na świat z innej perspektywy.
Przez 20 lat realizując, wraz z moim zespołem, magazyn filmowy Kocham Kino gościliśmy w naszym programie wspaniałych twórców i ich dzieła, starając się obiektywnie prezentować wszystkie trendy i osiągnięcia polskiego i światowego kina.
Nasi widzowie - a to już drugie pokolenie - mogli dowiedzieć się co znaczy dobre, autorskie, artystyczne kino.
Dziękuję, że byliście z nami, dziękuję za wszystkie sugestie i inspiracje.
Sztuka filmowa to moja pasja, której nie porzucam. Telewizja Polska - Program 2 to miejsce, w którym rozwijała się moja droga zawodowa. Zostawiam tam znaczną część mojego dorobku twórczego i mojego życia, dlatego nie wykluczam w przyszłości współpracy z TVP w obszarach, w których będę mogła wykorzystać swoją wiedzę i doświadczenie w propagowaniu sztuki i kultury.

Dziękuję wszystkim i do zobaczenia w sierpniu na Festiwalu Filmu i Sztuki Dwa Brzegi w Kazimierzu Dolnym nad Wisłą.

Grażyna Torbicka

***

Trochę smutno, a z drugiej strony to dobrze. Smutno, bo telewizja publiczna, na swoje życzenie, traci kolejnego znakomitego fachowca. Dobrze, bo przecież pani Grażyna doskonale poradzi sobie bez wsparcia TVP, a tylko podkreśli swoim odejściem pewne złe tendencje pojawiające się wraz z nowymi władzami. Śmiało więc napiszę „do zobaczenia”, bo pani Grażyna po prostu zmienia tylko jedno z miejsc pracy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz