Producenci „Nie czas umierać” zapraszają młodych twórców do
wzięcia udziału w ogólnoświatowym konkursie na plakat zainspirowany filmami
Bondowskimi z Danielem Craigiem.
Do finału zostanie zakwalifikowanych w sumie 25 prac. Z tego
grona zostanie wybrana ścisła czołówka – 5 najlepszych propozycji, których
autorzy otrzymają nagrody pieniężne w wysokości 2 tysięcy funtów! Dla
pozostałej dwudziestki przeznaczono po 250 funtów nagrody.
16 stycznia 2020 prace 25 finalistów zostaną zaprezentowane
komisji w składzie: producenci Michael G. Wilson i Barbara Broccoli, wykonawca
głównej roli Daniel Craig oraz reżyser Cary Fukunaga. To oni wyłonią piątkę
zwycięzców konkursu. „Szukamy śmiałych projektów, które uchwycą istotę Jamesa
Bonda” – zapowiada Craig w klipie promującym konkurs.
Partnerem konkursu jest platforma talenthouse.com. Wyniki
konkursu na wyjątkowy, efektowny i niezaprzeczalnie Bondowski plakat ogłoszone
będą w lutym. [informacja prasowa]
***
Na pierwszy rzut oka ciekawa to tylko forma promocji filmu,
ale jak się tak nad tym zastanawiam, to dostrzegam tutaj po prostu ciekawą
szanse zaistnienia dla młodych grafików. Ok, będzie ich zapewne tysiące i cała
ich praca służyć będzie promocji filmu i nagłośnieniu tego tytułu, ale to
przecież BOND! Warto się zmierzyć z Bondem, liczę na rzetelne i niezależne
podejście do tego konkursu. Dziś więcej udanych plakatów tworzonych jest
właśnie przez fanów, a nie specjalne agencje. Tak, więc… Chyba warto.
I to jest bardzo fajna promocja filmu. Po co komu ulotki wizytówki czy potężne plakaty na słupach skoro można zorganizować taki konkurs dla twórców. Myślę że taka impreza może przyciągnąć wiele ciekawych osób i wielu widzów.
OdpowiedzUsuń