niedziela, 17 stycznia 2021

Wydatki na treści do streamingu rosną

Consumer Technology Association szacuje, że w 2021 roku na tworzenie treści do usług streamingowych zostanie wydanych 112 miliardów dolarów.

Szacunki pochodzą z prezentacji, jaką Consumer Technology Association przedstawiło w zeszłym tygodniu, a która poświęcona była wydatkom na produkcję treści do serwisów streamingowych. Ten obszar staje się dominującą formą konsumpcji rozrywki.

112 miliardów dolarów to wzrost o 11 procent w stosunku do roku 2020 i wzrost o 31 procent w porównaniu z rokiem 2019. Na kwotę tę składają się wydatki na produkcję gigantów streamingu, jak Netflix, Amazon czy Disney, ale też wszystkich tych przedsięwzięć, które gonią liderów (Apple TV +, Hulu, HBO Max, Peacock, CBS All Access, Showtime, Starz itd).

Usługi streamingowe to jedne z najważniejszych czynników napędzających branżę cyfrową. Sektor technologii cyfrowych w USA w 2021 roku wzrosnąć ma do 461 miliardów dolarów. Wzrośnie sprzedaż smartfonów obsługujących 5G, rosnąć będzie modernizacja domów pod względem dostosowania ich do cyfrowej technologii, wzrośnie znacząco sprzedaż telewizorów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz