piątek, 1 września 2017

Michał Oleszczyk wypowiedział umowę w TVP1


Michał Oleszczyk na Facebooku poinformował o złożeniu wypowiedzenia umowy o pracę w TVP1, gdzie pełnić miał stanowisko dyrektora ds. repertuaru filmowego.

W oficjalnym oświadczeniu Michała Oleszczyka przeczytać można:

Niniejszym informuję, że wypowiedziałem moją umowę o pracę w TVP1 na stanowisku zastępca dyrektora d/s repertuaru filmowego.

Z dniem dzisiejszym, za porozumieniem stron, zaprzestaję wykonywania obowiązków służbowych. Powody mojej decyzji przekazałem dyrektorowi Mateuszowi Matyszkowiczowi.

Jednocześnie informuję, że zamierzam kontynuować współpracę z "Tygodnikiem kulturalnym" w TVP Kultura.

Po przyjęciu funkcji Michał Oleszczyk mówił w wywiadzie: "Pierwszy program Telewizji Publicznej ma pokazywać interesujące treści filmowe i serialowe". Wśród zadań jakie sobie stawiał było "podniesienie jakości oferty filmowej i serialowej stacji". Oleszczyk kierował również redakcją filmową stacji.

Nie są znane niestety powody podjęcia decyzji o odejściu. Michał Oleszczyk pełnił funkcję dyrektora od 3 sierpnia 2017.

***

Prywatnie mogę tylko napisać, że odetchnąłem z ulgą i cieszę się z takiej decyzji Michała. TVP nie budzi dziś zaufania, firmowanie tego przedsięwzięcia swoim nazwiskiem rodzi wiele wątpliwości. I choć wierzyłem w merytoryczne umiejętności Michała Oleszczyka, to wydaje mi się, że zderzenie z rzeczywistością nie należało do najłatwiejszych.

Czekam na oficjalne powody odejścia Michała z TVP1.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz