sobota, 12 sierpnia 2017

Na ratunek „Valerianowi” w Polsce


Mimo haseł w stylu „Superprodukcja Luca Besson numerem jeden box office w Polsce” film „Valerian i Miasto Tysiąca Planet” nie jest hitem w naszych kinach. Przygotowując się do drugiego weekendu polski dystrybutor filmu próbuje ponownie zainteresować widzów swoją propozycją. I w tym celu publikuje jeszcze jeden specjalny zwiastun. Czy zachęta pomoże?

W pierwszy weekend film w Polsce obejrzało około 80 tysięcy widzów i jest to wynik bardzo mizerny, dopiero 25 pośród wszystkich otwarć 2017 roku.

Nowy zwiastun określany jest mianem „nowy, zapierający dech…” i w dodatku, raczej nieco na wyrost polski dystrybutor pisze o filmie „hit”. Działania promocyjne polskich dystrybutorów często zaskakują, ale działają na osoby, które specjalnie głęboko nie śledzą filmowej tematyki.

Jest więc nadzieja, że sytuacja „Valeriana…” zmieni się po drugim weekendzie i zainteresowanie filmem wzrośnie, ale szczerze pisząc – raczej w to nie wierzę.

A wspomniany zwiastun obejrzeć można tutaj i jakoś dechu mi nie zaparł…