Oficjalnie Marché du Film, czyli targi filmowe odbywające
się w towarzystwie festiwalu w Cannes, zostały przeniesione do internetu. Będą
one tam realizowane w dniach 22-26 czerwca.
Targi filmowe będą obsługiwane na platformie branżowej
Cinando, a akredytacje będą znacząco tańsze. Normalnie takie akredytacje
kosztują ponad 300 euro, ale w nowej formule akredytacja kosztuje dziś 95 euro.
Organizatorzy targów zdecydowali się na taki ruch, nie mogąc
przewidzieć sytuacji na rynku w drugiej połowie roku. Cannes dostosowuje więc
swoje działania do sytuacji i tę część programu już przenosi do internetu.
Marché du Film będą miały wirtualny charakter. Będą tam
wirtualne stanowiska handlowe, gdzie będzie można oglądać propozycje filmowe
producentów. Drogą tą będzie można nawiązać relacje biznesowe, pojawią się
wirtualne pawilony dla funduszy filmowych i regionalnych. Będzie można też
organizować spotkania za pomocą specjalnej aplikacji.
Rdzeniem targów będą wirtualne sale, których będzie 15 i
które wyświetlać będą filmy w ustalonym harmonogramie. Platforma Cinando
gwarantuje pełne bezpieczeństwo systemu.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz