Każda akcja mająca na celu pomóc
kinom lokalnym i studyjnym godna jest odnotowania. Firma KinAds, na co dzień i
w normalnych czasach broker reklamy w kinach lokalnych i studyjnych, prowadzi akcję
#wspieramykinapolskie. Przyłączyło się do niej już kilkadziesiąt kin z całej
Polski.
Od 12 marca kina w Polsce
pozostają zamknięte. Przetrwanie, szczególnie kin prywatnych, to spore wyzwanie
dla ich właścicieli. Na różne sposoby prowadzone są działania mające na celu
wsparcie małych kin. Wiele z nich wprowadziło vouchery, które będzie można
wykorzystać w przyszłości. Pisałem o tym tutaj. Są też inne pomysły.
Akcja #wspieramykinapolskie to
możliwość zakupu e-biletu, który wykorzystać będzie można w przyszłości, gdy
tylko kina zostaną na nowo uruchomione. Takie bilety są bezterminowe. Jak mówi
Kinga Dołęga-Lesińska z KinAds: Chodziło
nam o to, aby podtrzymać życie kinowe w kraju. Umożliwić naszym kinom – a jest
ich prawie 330 – kontakt z widzami i podtrzymać więzi, jakie łączą lokalne
społeczności z ich ukochanymi kinami.
Na stronie internetowej www.wspieramy-kina.pl można wybrać
lokalne kino, jakie chce się wesprzeć, kupując bilety o bezterminowej ważności.
W akcji bierze już udział kilkadziesiąt kin z mniejszych i większych miast.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz