Film Jerzego Skolimowskiego „11 minut” będzie pokazywany w
amerykańskich kinach. Dystrybucją polskiego filmu w USA zajmie się firma
Sundance Selects.
Film Skolimowskiego był polskim kandydatem do Oscara, ale
nie udało mu się zakwalifikować na skróconą listę kandydatów.
Premiera filmu w USA zapowiadana jest na wiosnę tego roku.
Bardzo ciekawe jest, jak przyjęty zostanie za oceanem thriller Skolimowskiego. Sundance
Selects zajmuje się wprowadzaniem do amerykańskich kin filmów pochodzących z
różnych stron świata. W ich ofercie w 2015 roku są m.in. nagrodzeni Złotą Palmą
„Imigranci”, doceniony w Berlinie „45 lat” oraz m.in. „Sils Maria” i „Feniks”.
Wcześniej w kinach dystrybutor ten wprowadzał m.in.: „Dwa dni, jedna noc”, „Babadook”,
„Szukając Vivian Maier”, „Wenus w futrze”, „Życie Adeli” i wiele innych
znakomitych tytułów światowych kinematografii.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz