wtorek, 1 października 2019

Polski aktor zagrał u Christophera Nolana


Marcel Sabat zagrał niewielką rolę w najnowszym filmie Christophera Nolana zatytułowanym „Tenet”. Mam nadzieję, że jego postać pojawi się w finalnej wersji tej oczekiwanej produkcji.

Aktor Marcel Sabat, którego niedługo będzie można zobaczyć w filmie „Czarny mercedes”, o roli w produkcji Nolana napisał na Istagramie. 30-letni aktor pisze, że jego postać wypowiada kilka kwestii. Rola Sabata została już odnotowana w bazie imdb.com, która opisuje jego postać jako „wychudzony Rosjanin”. Zdjęcia z udziałem polskiego aktora kręcone były na początku września.

Odpowiadając na pytania:
-tak! Miałem okazję powiedzieć kilka zdań!
-tak! Christopher Nolan mnie reżyserował!
-tak! Mam nadzieję, że znajdę się w finalnym efekcie tego filmu!
-tak! Spełniło się jedno z moich wielu marzeń!
- tak! Już nic więcej nie powiem

Szczegóły fabuły "Tenet" nie zostały jeszcze zdradzone. Wiadomo na razie, że będzie ona zahaczać o "szpiegostwo przemysłowe, podróże w czasie i ewolucję". W rolach głównych zobaczymy m.in. Roberta Pattinsona, Michael Caine'a czy Kennetha Branagha. [źródło film.wp.pl]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz