piątek, 2 marca 2018

Beatty i Dunaway ponownie wręczą Oscara


Rok po niefortunnej i skandalicznej pomyłce z kopertami w finale ceremonii rozdania Oscarów, na scenę Dolby Theatre powracają w tym roku Warren Beatty i Faye Dunaway. To oni niestety odczytali tamten werdykt i w tym roku otrzymają szansę na rehabilitację.

Na razie informacja ta jest nieoficjalna i podaje ją amerykańska stacja TMZ, ale wydaje mi się ta wiadomość jedynym i słusznym sposobem, aby zapomnieć o tamtej pomyłce, za którą Beatty i Dunaway są odpowiedzialni w mniejszym stopniu przecież. Aktorskie gwiazdy ponownie więc mają odczytać laureata nagrody w kategorii Najlepszy Film. I jestem przekonany, że tym razem pomyłki nie będzie.

Już jakiś czas temu zastanawiałem się, jak mogłaby być rozwiązana tamta sytuacja i ponowne zaproszenie gwiazd filmu „Bonnie i Clyde” wydaje mi się prostym i genialnym pomysłem, który fajnie korelować będzie z wydarzeniem sprzed roku. Podobno w czwartkową noc Beatty i Dunaway ćwiczyli swoje role.

W zeszłym roku podczas odczytywania ostatniej i najważniejszej kategorii Warren Beatty i Faye Dunaway otrzymali złą kopertę z laureatem nagrody dla najlepszego filmu i ogłosili triumf filmu „La La Land”. Po chwili zorientowano się, że to błąd i ogłoszono wygraną filmu „Moonlight”. To na pewno było bardzo traumatyczne i niepotrzebne doświadczenie dla wiekowych już gwiazd kina. Ich ponowne pojawienie się na gali Oscarów to fajny pomysł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz